ورود مدعی العموم به حادثه برخورد سرویس مدرسه با تریلی در کرمان /مقصران حادثه تحت تعقیب قضایی قرار گرفتند

15:38 - 02 مهر 1396
کد خبر: ۳۵۱۹۷۶
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
دادستان کرمان با اشاره به وقوع تصادف سرویس مدرسه با یک دستگاه تریلی در کرمان که ۲۰ مصدوم برجای گذاشته است، اعلام کرد که تمامی مقصران حادثه تحت تعقیب قضایی قرار گرفتند.

دادستان عمومی وانقلاب استان کرمان در گفت وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی با اشاره به تصادف ظهر امروز که درخیابان میرزاآقاخان کرمان رخ داد بیان کرد: با توجه به اهمیت موضوع اکیپ ویژه قضایی با تصدی معاونت دادستان در امر پیشگیری و حفظ حقوق عامه مسئول بررسی و تعقیب این پرونده شده اند.

وی افزود: دادستانی به عنوان مدعی العموم به این مساله ورود کرده و تمامی مقصران این حادثه که با قصورو کوتاهی عامل بروز این حادثه شده اند را تحت تعقیب قضایی قرار داده است.

به گزارش میزان، سرپرست اورژانس کشور از مجروح شدن 20 دانش آموز پسر در تصادف سرویس مدرسه و تریلی خبر داد.


پیر حسین کولیوند گفت: ساعت 13:14 امروز وقوع تصادف یک دستگاه مینی بوس و تریلی در میرزا آقا خان کرمان به اورزانس اعلام شد. بلافاصله 4 دستگاه آموبلانس به محل حادثه اعزام شد. این تصادف بین تریلی و مینی بوس سرویس مدرسه رخ داده بود و دانش آموزان 11 تا 13 ساله دچار جراحت شده بودند.

به گفته سرپرست اورژانس کشور، در این حادثه 20 نفر دچار جراحات شدند که یک نفر در محل سرپایی درمان، دو نفر به علت تروما پا و سر و ما بقی برای بررسی وضعیت به بیمارستان باهنر کرمان منتقل شدند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *