دادستان عمومی و انقلاب شهرستان حاجی آباد معرفی شد

13:14 - 02 مهر 1396
کد خبر: ۳۵۱۹۰۲
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
در آیین تودیع و معارفه دادستان عمومی و انقلاب شهرستان حاجی آباد با تقدیر از خدمات محمد حسن گنجعلی پور دادستان سابق شهرستان حاجی آباد، حجت الاسلام ابراهیمی به عنوان دادستان این شهرستان معرفی شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان حاجی آباد معرفی شدبه گزارش گروه حقوقی و قضایی ، با حضور رئیس شورا‌های حل اختلاف استان هرمزگان، فرماندار شهرستان حاجی آباد و دیگر مسئولان اجرایی آیین تودیع و معارفه دادستان عمومی و انقلاب شهرستان حاجی آباد برگزار شد.

مظفر حمزه‌ای معاون قضایی رئیس کل دادگستری و رئیس شورا‌های حل اختلاف استان هرمزگان در جریان برگزاری این مراسم با اشاره به اینکه ایجاد صلح و آرامش در جامعه از نیاز‌های مهم هر جامعه‌ای است، افزود: وظیفه آحاد جامعه ایجاد اصلاح و رفع اختلافات است و ما باید در جهت اصلاح میان مردم و ایجاد آرامش گام برداریم.


حمزه‌ای در این مراسم ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم اظهارداشت:ما پیروی از سید الشهدا در مسیر اصلاح جامعه بشری گام برداریم.

وی افزود: جوانانی مثل شهید حججی به این جایگاه رسیدند و راه امام حسین (ع) را شناختند و مسیر خودشان را انتخاب کردند و این وظیفه مبلغین و طلایه داران است که پیام قیام امام حسین (ع) را به جامعه ابلاغ کنند.

معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان بیان داشت: دادستان باید به نحو احسنت وظایف خود را انجام دهد و اصلی‌ترین مسئولیت دادستان در باب ایجاد نظم و امنیت عمومی و احقاق حقوق مردم است و ضروریست که وی قانونمند با تدبیر، حسن خلق و همراه با صلابت و شجاعت نظارت داشته و نظارت‌ها باید هدفمند و مسئولانه باشد.

حمزه‌ای خطاب به مدیران ادارات افزود: از نمایندگان حقوقی تان در ادارات حمایت و آن‌ها را تقویت کنید تا هنگامی که مشکلی پیش نیامده است ورود کنند، اما زمانی که مشکلی پیش آمد مخصوصا در بحث قرارداد‌ها از حیطه وظایف آن‌ها خارج است.

رئیس شورا‌های حل اختلاف استان هرمزگان خاطر نشان ساخت: مردم ما باید در زمینه کاهش دعاوی و اختلافات با دستگاه قضا همکاری و مشارکت داشته باشند دستگاه قضا نیز با اقتدار با مخلان نظم و امنیت برخورد می‌کند.

وی با ابراز خرسندی از عملکرد مثبت و قابل قبول دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان حاجی آباد افزود: دادگستری و دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان حاجی آباد از جمله دستگاه‌های برتر استان در حوزه قضایی است و موفقیت در این حوزه نشانه نجابت مردم این شهرستان می‌باشد.


معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان یادآور شد: از عوامل اصلی تأمین نظم و امنیت در سطح شهرستان حاجی آباد دادستانی و دادگستری این شهرستان بوده است که با بهره گیری از تجربه و مدیریت خود امنیت قابل قبولی را در شهرستان ایجاد نموده اند.

وی در ادامه افزود: همکاری و مساعدت نیرو‌های امنیتی و اطلاعاتی با دستگاه قضایی و همچنین شورا‌های حل اختلاف و تعامل خوب مردم از دیگر عوامل مؤثر ایجاد امنیت در شهرستان حاجی آباد بوده است.

حمزه‌ای با اشاره به عملکرد مطلوب دادستان پیشین شهرستان حاجی آباد در دوره مسئولیت خود؛ خاطر نشان ساخت: حسن اخلاق همراه با اقتدار در روند اجرای قانون از ویژگی‌های بارز دادستان سابق شهرستان حاجی آباد است که همواره تعامل خوب و مطلوبی نیز با دستگاه‌های انتظامی، امنیتی و اجرایی این شهرستان داشته است.


حجت الاسلام والمسلمین مختاری امام جمعه حاجی آباد نیز در این مراسم اظهار کرد: در خواست ما از دادستان همکاری و هماهنگی با دستگاه‌های اداری و شورای تامین است.

مختاری افزود: جا داشتن در دل مردم اخلاق محوری و اخلاق حسنه را ترویج خواهد کرد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *