آتش سوزی مدرسه دخترانه قبل از حضور دانش آموزان

10:36 - 02 مهر 1396
کد خبر: ۳۵۱۸۱۸
آتش سوزی دبستان دخترانه در محله نظام آباد تهران قبل از حضور دانش آموزان رخ داد.

آتش سوزی مدرسه دخترانه قبل از حضور دانش آموزانبه گزارش خبرنگار گروه جامعه ،به دنبال اطلاع رسانی همسایگان و شاهدان این حادثه به سامانه 125، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بی درنگ در ساعت 5:55 دقیقه صبح امروز زنگ ایستگاه 93 را به صدا درآورد وآتش نشانان را به خیابان شهید مدنی، خیابان محمودی اعزام کرد.

به گفته سعید فراهانی رییس ایستگاه93 آتش نشانی، آتش سوزی در یکی از اتاق های اداری به وسعت 10 مترمربع در طبقه همکف این مدرسه دوطبقه 14 کلاسه اتفاق افتاد و با سوختن تعدادی میز و صندلی و پرده و دیگر لوازم موجود دود زیادی در راهرو ها و کلاس ها نفوذ کرد که با عث دودزدگی شدید دیوارها و تعدادی از کلاس ها شد.

وی افزود: آتش نشانان این آتش سوزی را درهمان محل شروع به سرعت مهار و از سرایت آن به قسمت ها و اتاق های دیگر جلوگیری کردند.

فراهانی خاطرنشان کرد: خوشبختانه به دلیل زمان وقوع آتش سوزی در ساعات ابتدایی بامداد امروز و تعطیل بودن مدرسه و نیز حضور نداشتن دانش آموزان، هیچ کس دراین حادثه صدمه ای ندید وفقط خساراتی به ساختمان مدرسه وارد شد.

رئیس ایستگاه آتش نشانی تصریح کرد: با توجه به دودگرفتگی زیاد ساختمان مدرسه، نیروهای آتش نشانی عملیات تخلیه دود را به وسیله فن های قوی انجام دادند که سرانجام پس از خاموش کردن کامل آتش و تخلیه دود، این عملیات درحدود ساعت 7:30 دقیقه صبح امروز به پایان رسیده و آتش نشانان به ایستگاه خود بازگشتند.

قابل ذکر است که علت وقوع این آتش سوزی درحال حاضر توسط کارشناسان آتش نشانی منطقه در دست بررسی است.

انتهای پیام/ 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *