نمایشگاه عکس فیلم های دفاع مقدس در موزه سینما برپا شد

11:29 - 01 مهر 1396
کد خبر: ۳۵۱۵۰۶
نمایشگاه عکس فیلم های دفاع مقدس همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس، در گالری سینماتوگراف در موزه سینمای ایران روی دیوار رفت.

به گزارش گروه فرهنگی به نقل از روابط عمومی موزه سینمای ایران ، منتخبی از مجموع عکس های ۷ عکاس سینمای ایران که برخی از آثار سینمایی را با موضوع دفاع مقدس عکاسی کرده اند، به مناسبت هفته دفاع مقدس در گالری سینماتوگراف به نمایش گذاشته شد.

در این نمایشگاه آثاری از میترا محاسنی برای عکاسی فیلم «برج مینو» به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا، بابک برزویه برای عکاسی فیلم های «نجات یافتگان» و «سفر به چزابه» و امیر عابدی برای عکاسی فیلم «مزرعه پدری» از ساخته های رسول ملاقلی پور، علی نیک رفتار برای عکاسی فیلم «طبل بزرگ زیر پای چپ» به کارگردانی کاظم معصومی، حبیب مجیدی برای عکاسی فیلم «کودک و فرشته» ساخته مسعود نقاش زاده، امیر حسین شجاعی برای عکاسی فیلم های «ملکه» به کارگردانی محمدعلی باشه آهنگر و «ویلایی ها» ساخته منیر قیدی و حمید جانی پور برای عکاسی فیلم «شیار ۱۴۳» به کارگردانی نرگس آبیار در معرض دید عموم قرار می گیرد.

نکته قابل توجه در برپایی این نمایشگاه، انتخاب عکس ها، توسط عکاسان بوده است و هریک از عکاسان به انتخاب خود عکس هایی از صحنه و پشت صحنه سینمای دفاع مقدس را به نمایش گذاشته اند.

لازم به توضیح است این نمایشگاه پیش از این با عنوان «سومین روز» به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر در تاریخ ۳ خرداد به مدت یک هفته روی دیوار رفت که مورد استقبال مخاطب قرار گرفت. در همین راستا برخی از رسانه ها استقبال و حضور بازدیدکنندگان را با گزارش های تصویری و نوشتاری به ثبت رساندند.

از همین رو به دلیل استقبال مخاطب این نمایشگاه برای دومین بار و در هفته دفاع مقدس برپا شده است و علاقمندان به بازدید از این نمایشگاه می توانند هر روز از ساعت ۱۲ تا ۲۲ در گالری سینماتوگراف موزه سینمای ایران حاضر شوند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *