کارگردان یتیم خانه ایران خانه نشین نشده است/غیبت ابوالقاسم طالبی در جشنواره فیلم فجر

8:20 - 01 مهر 1396
کد خبر: ۳۵۱۳۱۵
دستیار کارگردان فیلم "یتیم‌خانه ایران" گفت: طالبی هر روز به دفتر می‌رود و به تمامی کارهای خود رسیدگی مستقیم می‌کند. بیماری اش رفع شده و اینطور نبود که آقای طالبی خانه نشین شود. اتفاقاً تشخیص پزشک بر آن بوده که فعالیت بیشتر و بهتر در روند درمان تاثیر مثبت دارد.

حسن لفافیان در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی در خصوص وضعیت جسمانی ابوالقاسم طالبی گفت: خدا را شکر ابوالقاسم طالبی در حال حاضر از لحاظ جسمی بسیار خوب است. یکی از رگ‌های قلب وی همچنان گرفته است اما طبق تشخیص پزشک دیگر نیازی به عمل نیست و از طریق مصرف دارو روند درمان ادامه دارد.

وی در همین راستا ادامه داد: در حال حاضر حال عمومی وی بسیار بهتر است. هر روز به دفتر می‌رود و به تمامی کارهای خود رسیدگی مستقیم می‌کند. بیماری اش رفع شده و اینطور نبود که آقای طالبی خانه نشین شود. اتفاقاً تشخیص پزشک بر آن بوده که فعالیت بیشتر و بهتر در روند درمان تاثیر مثبت دارد.

دستیار کارگردان فیلم "یتیم‌خانه ایران" با اشاره به ساخت سریال تاریخی توسط طالبی تاکید کرد: من این روزها در شمال کشور در مقام مشاور کارگردان در پروژه دیگری فعالیت دارم ولی طبق آخرین صحبت‌هایی که با آقای طالبی داشتم، وی با چند تن از دوستان هر روز در محل کار خود مشغول بازنویسی و نگارش فیلمنامه سریال خود هستند.

لفافیان از عدم حضور طالبی در جشنواره فیلم فجر خبر داد و خاطرنشان کرد: وی تمام تمرکز خود را برای ساخت این سریال گذاشته و امسال فیلمی را برای حضور در جشنواره فیلم فجر و یا تولید در برنامه ندارد. این پروژه آنقدر سخت و دغدغه آفرین است که در کنار آن نمی‌توان به هیچ کار دیگری فکر کرد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *