بازیگر برنده اسکار در نقش شاهزاده‌ای خوشحال ظاهر می‌شود+عکس

10:32 - 01 مهر 1396
کد خبر: ۳۵۱۲۸۸
"کالین فرث" بازیگر برنده اسکار برای بازی در فیلم "سخنرانی پادشاه" این بار در فیلمی به نام "شاهزاده خوشحال" به ایفای نقش پرداخته است.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، "کالین فرث" بازیگر برنده اسکار برای بازی در فیلم "سخنرانی پادشاه" این بار در فیلمی به نام "شاهزاده خوشحال" به ایفای نقش پرداخته است.

این فیلم در حال حاضر مراحل فیلمبرداری را به پایان رسانده و در مرحله پس از تولید به سر می‌برد. "شاهزاده خوشحال" توسط کمپانی "باواریا فیلم" تولید شده و به احتمال فراوان سال 2018 اکران خواهد شد.

شاهزاده‌ خوشحال

علاوه بر کالین فرث بازیگرانی همچون روبرت اورت، میراندا ریچاردسون، امیلی واتسون، کالین مورگان، تام ویلکینسون و آنا چانسلور در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

نکته جالب درباره این فیلم آن است که رابرت ایورت علاوه بر بازی در این فیلم، نگارش فیلمنامه و کارگردانی آن را هم بر عهده داشته است.

شاهزاده‌ خوشحال

این فیلم براساس داستانی با همین نام نوشته اسکار وایلد ساخته شده و داستان پادشاهی انگلستان در دوران مشکلات داخلی را روایت می کند. داستانی که نگاهی انتقادی به پادشاهی دارد.

کالین فرث بازیگر این فیلم به تازگی در فیلمی به نام "بازگشت مری پاپینز" به همراه امیلی بلانت به ایفای نقش پرداخته و فوریه سال آینده با آن فیلم به سینما می‌آید.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *