قدردانی از دستور راهگشای ریاست قوه قضاییه برای رسیدگی به این پرونده/ رسیدگی فوق العاده در نهایت دقت و سرعت

7:18 - 29 شهريور 1396
کد خبر: ۳۵۰۵۶۲
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
عتباتی با قدردانی از دستور ریاست قوه قضاییه در رسیدگی به این پرونده، اظهار کرد: این دستور بسیار راهگشا بود و از لطف ایشان از جانب مردم بسیار تشکر میکنیم که در رسیدگی فوق العاده به این پرونده خیلی موثر بود.

دادستان اردبیلناصر عتباتی دادستان عمومی و انقلاب اردبیل پس از اجرای حکم قاتل آتنا اصلانی در گفت و گو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی با تشریح روند رسیدگی به این پرونده اظهار کرد: پس از اینکه این جنایت اتفاق افتاد هم دستگاه قضایی آن استان چه در پارس آباد و چه در اردبیل با تاکیدات رییس کل دادگستری استان و نظارت مستقیم دادستان مرکز استان  موضوع را به صورت فوق العاده در دستور کار قرار دادند.

وی با مثبت ارزیابی کردن همکاری‌های مردمی و تعاملات بین بخشی نهاد‌های مختلف در این پرونده، تصریح کرد: با لحاظ دقت و سرعت این پرونده رسیدگی شد دادگاه کیفری یک استان اردبیل موضوع را خیلی دقیق بررسی کردند.

عتباتی افزود: همکاران قضایی هم در پارس آباد و هم دادگاه کیفری یک به صورت فوق العاده و با لحاظ دقت این موضوع را بررسی کردند.

دادستان اردبیل ادامه داد: پلیس آگاهی پارس اباد و دادستانی پارس آباد موضوع را به صورت دقیق بررسی کردند و هماهنگی خیلی خوبی بین مجموعه قضایی و انتظامی انجام شد.

وی با قدردانی از دستور ریاست قوه قضاییه در رسیدگی به این پرونده، اظهار کرد: این دستور بسیار راهگشا بود و از لطف ایشان از جانب مردم بسیار تشکر میکنیم که در رسیدگی فوق العاده به این پرونده خیلی موثر بود.

عتباتی افزود: بررسی‌هایی که در دیوان عالی کشور انجام شد به رسیدگی به پرونده در تایید حکم و اجازه اجرا کمک زیادی کرد.

دادستان اربیل خاطرنشان کرد: نهایتا امروز این حکم اجرا شد و انبوهی از مردم پارس آباد و منطقه در محل اجرای حکم حضور داشتند و از اقدامات سریع و فوق العاده دستگاه قضایی نهایت تقدیر و تشکر را داشتند که اجرای حکم بازخورد بسیار موثری داشت و امیدواریم دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.

 


برچسب ها: آتنا اصلانی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *