آنگ سان سوچی سرش را مثل کبک زیر برف کرده‌ است

11:21 - 28 شهريور 1396
کد خبر: ۳۵۰۳۳۳
سازمان عفو بین‌الملل در واکنش به اظهارت غیرواقع رئیس دولت میانمار درباره نسل‌کشی مسلمانان این کشور، وی را متهم به دروغ‌گویی کرد.

میانماربه گزارش گروه بین‌الملل ، سازما عفو بین‌الملل درخصوص کشتار مسلمانان روهینگیا در میانمار، «آنگ سان سوچی» رئیس دولت این کشور را متهم به دروغ گویی درباره نسل‌کشی مسلمانان کرد.

سازمان عفو بین‌الملل با دروغ‌گو خواندن آنگ‌ سان سوچی در رد کشتار جمعی مسلمانان میانمار وی را کسی توصیف کرد که مثل کبک سرش را زیر برف کرده و نمی‌خواهد حقایقی که پیرامونش اتفاق می‌افتد را ببیند.

واکنش سازمان عفو بین‌الملل به اظهارات اخیر آنگ سان سوچی است که در واکنش به پاکسازی‎های خشونت‌بار مسلمانان روهینگیا توسط ارتش میانمار گفته بود که تمام اطلاعات مربوط به کشتار مسلمانان این کشور جوسازی رسانه‌ای است.

بنا به گزارش پایگاه «ایندیپندنت» در پی دور جدید خشونت‎های ارتش میانمار علیه مسلمانان استان راخین (روهینگیا) 4 هزار نفر از مسلمانان روهینگیا کشته و بیش از 400 هزار از آنها نیز ار ترس جان خود به کشور بنگلادش فرار کردند و هم‌اکنون در بدترین شرایط انسانی به سر می‌برند.

گروه‌های امدادی در بنگلادش روز یکشنبه گذشته با انتشار بیانیه‌ای با توصیف شرایط بحرانی آوارگان روهینگیا در بنگلادش هشدار دادند که به علت نبود غذا، آب و پناهگاه کافی در بنگلادش شمار زیادی از آوارگان روهینگیا در معرض مرگ قرار دارند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *