برگزاری کارگاه مداخله در فرآیند طلاق با هدف توانمندسازی کارکنان مراکز مشاوره

13:05 - 27 شهريور 1396
کد خبر: ۳۴۹۸۶۴
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
نخستین کارگاه شش گانه مداخله در فرایند طلاق با هدف توانمندسازی کارکنان مراکز مشاوره خانواده و کاهش نرخ طلاق در سال جاری از تاریخ ۹۶/۵/۳۱ الی ۹۶/۶/۱ در دادگستری استان هرمزگان با حضور مشاوران، روان شناسان و مددکاران مراکز مشاوره خانواده برگزار شد.
برگزاری کارگاه شش گانه مداخله در فرایند طلاق کارکنان مراکز مشاوره خانوادهبه گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، نخستین کارگاه شش گانه مداخله در فرایند طلاق با هدف توانمندسازی کارکنان مراکز مشاوره خانواده و کاهش نرخ طلاق در سال جاری از تاریخ 96/5/31 الی 96/6/1 در دادگستری استان هرمزگان با حضور مشاوران، روان شناسان و مددکاران مراکز مشاوره خانواده برگزار شد.

در این کارگاه دو روزه که با هدف بازآموزی کارشناسان مراکز مشاوره برگزار شد دو عامل روانشناختی خیانت و خشونت خانگی که حسب تحقیقات انجام شده از علل عمده گرایش زوجین به طلاق می‌باشند، آموزش داده شد.

مریم سالاری کارشناس اداره فرهنگی بیان داشت: ساماندهی مراکز مشاوره خانواده و لزوم سیستم ارجاع مناسب از محاکم خانواده به مراکز مشاوره خانواده از برنامه‌های مصوب معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری می‌باشد.

وی به روزرسانی اطلاعات و دانش کارکنان و مسئولین کلینیک‌های مشاوره طلاق را بسیار ضروری قلمداد و گفت: سعی بر این است با استمرار آموزش‌های مورد نیاز اعضای مراکز یاد شده خدمات ارائه شده در نهایت کیفیت قرار گیرد.
  


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *