استفاده ابزاری قدرت‌های غربی از تروریسم، موجب تسری آن به قلب اروپا شده است

17:06 - 25 شهريور 1396
کد خبر: ۳۴۹۳۱۹
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
دبیر شورای عالی امنیت ملی، گفت:حوادث روزهای اخیر اروپا نشان داد که استفاده ابزاری برخی کشورها از تروریسم در عراق و سوریه، موجب غیر قابل مهارشدن آن و تسری این پدیده شوم به قلب اروپا گردید.

استفاده ابزاری قدرت‌های غربی از تروریسم، موجب تسری آن به قلب اروپا شده استبه گزارش گروه سیاسی ، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی در دیدار رئیس مجلس نمایندگان بلژیک گفت: مجالس دو کشور می توانند نقش تاثیر گذاری در بسترسازی برای استفاده از ظرفیت های گسترده سرمایه گذاری در ایران در حوزه های انرژی، فناوری و دانش بنیان داشته باشند.

وی تصریح کرد:حوادث روزهای اخیر اروپا نشان داد که استفاده ابزاری برخی کشورها از تروریسم در عراق و سوریه، موجب غیر قابل مهارشدن آن و تسری این پدیده شوم به قلب اروپا گردید.

شمخانی اظهار داشت: برجام، توافقی بین المللی و مورد تایید شورای امنیت است و همه طرف ها بایستی در برابر رفتارهای نابخردانه و مواضع تندو غیر قانونی که تضعیف کننده آن است ایستادگی کنند.

دبیر شورای عالی امنیت ملی خاطرنشان کرد: ایران عامل ثبات در منطقه بوده و در روند مبارزه با تروریسم نقش مهمی ایفا نموده است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *