رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

هنوز برای سریال موسی(ع) با من تماس نگرفته‌اند/کارم در سریال آشوب تمام شد

13:00 - 25 شهريور 1396
کد خبر: ۳۴۹۱۵۷
بازیگر سریال یوسف پیامبر گفت: من از سینما نرفته‌ام که بخواهم باز گردم. هر روز و هر هفته فیلمنامه‌های زیادی به من می‌رسد و آنها را مطالعه می‌کنم اما هیچکدام مرا برای بازی جذب نمی‌کند. من عاشق سینما و بازیگری هستم اما فیلمنامه خوب کجاست که بازی کنم.

محمود پاک‌نیت بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی ، درخصوص حضور خود در سریال "آشوب" گفت: به تازگی فیلمبرداری بخش‌هایی که من در سریال "آشوب" داشتم به پایان رسیده اما تصویربرداری بخش‌های دیگر کار همچنان ادامه دارد.

وی با تمجید از متن و فیلمنامه سریال آشوب ادامه داد: سریال آشوب بسیار گیرا است و قصه دلنشینی دارد. مطمئن هستم که مخاطب بعد از دیدن چند قسمت ابتدایی جذب اثر شده و ادامه سریال را دنبال می‌کند. کارگردان این مجموعه امیر پوروزیری با اینکه کار اول خود را تجربه می‌کرد اما فردی بسیار با استعداد و توانمند بود.

محمود پاک نیت

بازیگر سریال "یوسف پیامبر(ص)" درباره احتمال بازگشت خود به سینما افزود: من نرفته‌ام که بخواهم باز گردم. هر روز و هر هفته فیلمنامه‌های زیادی به من می‌رسد و آنها را مطالعه می‌کنم اما هیچکدام مرا برای بازی جذب نمی‌کند. من عاشق سینما و بازیگری هستم اما فیلمنامه خوب کجاست که بازی کنم.

وی دلیل موفقیت آثار سریالی که در آنها حاضر بوده را اینگونه وصف کرد: من همواره آثاری را انتخاب می‌کنم که قصه درست داشته باشد. وقتی قصه درست باشد همه چیز در امتداد آن به درستی پخته می‌شود. مثلاً آثاری مثل روزی روزگاری، یوسف پیامبر(ص) و پشت کوه‌های بلند از لحاظ داستان بسیار پخته و قوی بودند.

محمود پاک نیت

پاک نیت با اشاره به علاقه خود برای بازی در سریال موسی(ع) خاطرنشان کرد: صحبت‌هایی برای شروع این سریال شده و من هم آنها را شنیده ‌ام اما هنوز برای بازی در این اثر با من تماسی گرفته نشده است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *