معاون اجتماعی قوه قضائیه از پایانه مرزی مهران بازید کرد + عکس

10:28 - 24 شهريور 1396
کد خبر: ۳۴۸۸۵۷
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه در راستای پیگیری اقدامات پیشگیرانه از پایانه مرزی مهران در استان ایلام بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، محمد باقر الفت معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه به همراه محمد رزم رئیس کل دادگستری استان ایلام از پایانه مرزی مهران بازدید کرد.

معاون اجتماعی قوه قضائیه از پایانه مرزی مهران بازید کرد + عکس

الفت در این بازدید در جمع کارکنان و پرسنل مستقر در این پایانه اظهار کرد: دستگاه قضایی در پی اجرای برنامه‌های مفصلی که برای پیشگیری از وقوع جرم داشته و حساسیتی که استان ایلام دارد، در آستانه ماه محرم و به مناسبت راهپیمایی بزرگ اربعین تدابیر و اقدامات پیشگیرانه‌ای را با همکاری سایر دستگاه‌ها و متولیان اتخاذ کرده است.

وی گفت: سهم و نسبت دستگاه قضایی در رابطه با راهپیمایی اربعین در جلسات مختلف تعیین شده و همکاران محترم و مدیریت دادگستری در استان ایلام تدابیر بسیار خوبی را در این زمینه اتخاذ کرده اند.

معاون رئیس قوه قضائیه بیان کرد: استقرار قضات کشیک در پایانه مرزی مهران و همین‌طور استقرار سازمان‌های وابسته به قوه قضائیه از قبیل سازمان پزشکی قانونی، سازمان تعزیزات حکومتی، سازمان قضایی نیرو‌های مسلح و سازمان ثبت اسناد و املاک و در پایانه مرزی بخشی از این اقدامات و تدابیر خواهد بود.

الفت تصریح کرد: همان‌طور که مقامات استانی تأکید دارند انشاء‌الله در آینده نزدیک روند انتقال زائرین به کشور عراق فراهم می‌شود، لذا داشتن گذرنامه و ویزای معتبر برای زائرین بسیار مهم است و حتماً تأکید می‌شود زائرین محترم مقدمات سفرشان را از این جهت فراهم کنند.

معاون اجتماعی قوه قضائیه از پایانه مرزی مهران بازید کرد + عکس

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه تصریح کرد: طبیعتاً داشتن این مدارک اسباب سفر و سهولت سفر به کشور عراق را آسان می‌کند.

وی ادامه داد: به نظر می‌آید تلاش‌های بسیار مؤثر و مفیدی حتی نسبت به سال‌های گذشته صورت گرفته و تمهیدات مدنظر به بار نشسته است.

این مقام عالی دستگاه قضایی افزود: همچنین اقداماتی در خصوص راه‌سازی و اتصال زمینی و گسترده از شهرستان مهران به مرکز استان داریم که عزیزان در طول مسیر مشغول انجام آن هستندو انشاء‌الله مشکلی در این خصوص وجود نخواهند داشت.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *