آخرین تحولات و پیشروی‌های ارتش سوریه در دیرالزور+نقشه

8:55 - 19 شهريور 1396
کد خبر: ۳۴۷۲۴۷
نیروهای ارتش سوریه در پی شکست محاصره دیرالزور بلافاصله مرحله دوم این عملیات را آغاز و به سمت مواضع داعش در فرودگاه راهبردی دیرالزور پیشروی کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل ، در پی شکست محاصره دیرالزور نیروهای ارتش سوریه بلافاصله مرحله دوم این عملیات را آغاز و به سمت مواضع داعش در فرودگاه راهبردی دیرالزور پیشروی کردند و بعد از یک عملیات چند روزه موفق شدند به محاصره 9 ماهه این فرودگاه پایان دهند.

آخرین تحولات و پیشروی‌های ارتش سوریه در دیرالزور+نقشه

تنها چند روز پس از شکست محاصره شهر دیرالزور ارتش سوریه موفق شد فرودگاه راهبردی این شهر را نیز از اشغال تروریست‌های داعش آزاد کند و بلافاصله بعد از آزادسازی این فرودگاه نیروهای سوری حمله قدرتمندی در ارتفاعات «طراده» که در اشغال تروریست‌ها قرار داشت انجام دادند.

عملیات ارتش سوریه در این مناطق همچنان ادامه دارد و تجهیزات بسیاری از تروریست‌ها در این عملیات منهدم شده است.

نیروهای سوری پس از آن موفق به آزادسازی فرودگاه دیرالزور شدند که منطقه «حرابیش» و نیز جاده منتهی به دیرالزور که از سوی تروریست‌ها مسدود شده بود را به کنترل خود در آورده و تروریست‌های داعش را مجبور به عقب‌نشینی کردند.

آخرین تحولات و پیشروی‌های ارتش سوریه در دیرالزور+نقشه

روز شنبه نیز تلویزیون دولتی سوریه گزارش داد که نیروهای ارتش این کشور و هم‌پیمانان آنها در ادامه پیشروی‌های خود در مناطق تحت اشغال داعش در دیرالزور موفق شدند میدان نفتی «التیم» را از اشغال تروریست‌ها آزاد کنند. 

نیروهای ارتش سوریه روز گذشته علاوه بر آزادسازی این میدان نفتی در شرق دیرالزور، موفق شدند قسمتی از مسیر دیرالزور-المیادین را نیز از اشغال تروریست‌ها آزاد کنند.

 

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *