با وجود مشکلات حوزه زنان، پرداختن به موضوعات حاشیه‌ای آسیب جدی محسوب می‌شود

14:11 - 20 شهريور 1396
کد خبر: ۳۴۶۸۰۸
عضو شورای مرکزی جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی گفت: در صورتی که امروزه مشکلات زیادی در حوزه زنان وجود دارد پرداختن به بحث‌های حاشیه‌ای یک آسیب جدی برای این قشر پررنگ اجتماعی محسوب می‌شود.
زهرهزهره الهیان در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه سیاسی بیان کرد: اگر بناست در رسیدگی و پیگیری مسائل اساسی جامعه زنان موفق ترباشیم باید با تحلیل عمیق اجتماعی و فرهنگی از جامعه زنان به رفع آسیب‌های موجود در این عرصه بپردازیم.

وی ادامه داد: مسئولان امر در پیگیری اولویت‌های حوزه زنان باید تلاش جدی‌ای داشته باشند، زیرا در غیر اینصورت قطعا توفیقی در زمینه زنان وبه تبع آن خانواده نخواهیم داشت.

عضو شورای مرکزی جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی اضافه کرد: در صورتی که امروزه مشکلات زیادی در حوزه زنان وجود دارد پرداختن به بحث‌های حاشیه‌ای مانند ورود زنان به ورزشگاه‌ها یک آسیب جدی برای این قشر پررنگ اجتماعی محسوب می‌شود.

وی گفت: معاونت زنان و خانواده دولت هم باید توجه بیشتری به رفع مشکلات معیشتی و رفع آسیب‌های اجتماعی زنان که موجودیت این قشر را تهدید می‌کند، داشته باشد. مشکلات زنان بدسرپرست، زنان بی سرپرست، وضعیت اشتغال، وضعیت اعتیاد همچنین مشکلات روحی روانی مواردی است که باید به آن‌ها پرداخته شود آن هم با توجه به اینک مسائل اقتصادی و فقر باعث بروز چنین مشکلاتی می‌شوند.

الهیان خاطرنشان کرد: دولت و سایر مسئولان می‌توانند با فرهنگ سازی و رفع موانع به حل این معضلات بپردازند و از بین این همه مشکلات، پرداختن به ورود زنان به ورزشگاه‌ها آن هم در فضای نابسامانی که ممکن است در آن شان و جایگاه بانوان مورد خدشه واقع شود، فقط پرداختن و ورود به مسائل حاشیه‌ای و بی اهمیت است.

عضو شورای مرکزی جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی تصریح کرد: متاسفانه می‌بینیم برخی از مسئولان به این موارد که تنها جنبه شعاری و تبلیغاتی دارند، می‌پردازند.  باید تدبیری در این زمینه اندیشیده شده و به اولویت‌های زنان در جامعه پرداخته شود.

انتهای پیام /


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *