ورود ۲ فروند هواپیمای ATR به ناوگان هما در مهرماه / امسال ۲۶ هزار سهمیه اضافه پروازهای حج به هما رسید

16:09 - 16 شهريور 1396
کد خبر: ۳۴۶۷۹۵
دسته بندی: اقتصاد ، انرژی
سرپرست هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: امسال به دلیل انصراف شرکت هواپیمایی سعودی، تعداد ۲۶ هزار نفر به سهمیه هما افزوده شد که در دوران کاری ایران ایر کم سابقه بوده است.

به گزارش گروه اقتصاد به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، فرزانه شرفبافی با اشاره به ورود ۲ فروند هواپیمای ATR در مهرماه به کشور اظهار داشت : با ورود هواپیماهای جدید باید در راستای خودسازی و تقویت "هما" حرکت کنیم و اطمینان دارم بسترهای دانشی و زیرساختی لازم برای ارتقا در "هما" وجود دارد و باید بتوانیم از این ناوگان جدید درست استفاده کنیم.

وی گفت : بازگشت هما به شرایط قبل در داخل و منطقه نیازمند حمایت، صلابت، همدلی، صمیمت و اتفاق نظر است و حداقل تاخیرات، حداکثر پرواز و ارایه خدمات باکیفیت از جمله ماموریتها در این زمینه است.

سرپرست هما با اشاره به ماموریت ۶ گانه در حکم انتصاب خود گفت: اطمینان دارم کارکنان هما برای تغییر سریع ساختار این شرکت آماده هستند و انتظار دارم همکاران در راستای تحقق دستورالعمل ۶ گانه وزیر راه وشهرسازی برای احیای "هما" تلاش نمایند، البته تعدادی از دستورات در ذات ساختار هما وجود دارد.

شرفبافی با بیان اینکه حفظ ایمنی و امنیت پروازها همچنان در اولویت اول و آخر فعالیت "هما" قرار دارد گفت : این اولویت‌ها در سایه داشتن پرسنل بسیار هوشمند، دانا و با ذکاوت تاکنون تحقق یافته واین شرکت توانسته است تا به امروز پروازهای ایمن انجام دهد .

سرپرست هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در خصوص جلب رضایت مشتریان "هما" گفت: در این خصوص باید تلاش بیشتری داشته باشیم، خرید هواپیماهای ای. تی. ار و خدمت رسانی به مردم ایران در نقاط مختلف کشور دراین راستا بوده است و وظیفه ما به عنوان ایرلاین ملی و حامل پرچم خدمت گزاری به همه ایرانیان است، حس خدمت‌ فرصتی است که خداوند به ما اعطا کرده است.

شرفبافی در خصوص پروازهای حج گفت: در عملیات حج سال جاری از تعداد ۸۶ هزار زائر، انتقال ۴۳ هزار نفر به هما واگذار شد اما به دلیل انصراف شرکت هواپیمایی سعودی، تعداد ۲۶ هزار نفر به این سهمیه افزوده شد، این در دوران کاری کم سابقه بوده که انتقال بیش از ۵۰ درصد زائران به هما واگذار شده باشد.

سرپرست هما با اشاره به همکاری سایر شرکتهای هواپیمایی داخلی در انتقال زائران به سرزمین وحی گفت: نکته در خور توجه در انجام پروازهای حج تمتع سال جاری، همکاری قابل تقدیر سایر شرکت‌های هواپیمایی داخلی بود و در سایه این همکاری پروازها آبرومندانه و با عزت انجام شد، البته انجام برنامه ریزی برای انتقال تعداد سهمیه مازاد با تکیه بر نیروی متعهد بود که قابل ستایش است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *