رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

مطالعه و تحقیق جوانان را در برابر فضا سازی مسموم دشمنان بیمه می‌کند

10:20 - 15 شهريور 1396
کد خبر: ۳۴۶۳۴۰
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان یزد گفت: دشمنان با استفاده از فضای مجازی و حقیقی هر روز شبهات جدیدی را برای تغییر فکر و ذائقه جوانان رواج می‌دهند که فقط مطالعه و تحقیق جوانان را در برابر این شبهات واکسینه می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، محمدرضا حبیبی در جشن بزرگ دهه امامت و ولایت در جمع کارکنان اداری دادگستری و خانواده آنان اظهار داشت: فضای مجازی عرصه شبهه افکنی و ایجاد تشکیک در دین و مذهب شده است که انتظار است جوانان متدین با تحقیق در اسلام راستین، ضمن واکسینه کردن خود در برابر این شبهات مثل افسران جنگ نرم، پاسخ‌های متقن و علمی برای شبهات طرح شده ارائه نمایند.

وی با اشاره به ایجاد فضای مسموم و سم پاشی علیه یکی از ستون‌های دین مبین اسلام، یعنی مسئله امامت و جانشینی، تصریح کرد: این مسئله یکی از مسائل مهم اسلام است که باید توسط جوانان حق جو و حق طلب مورد مطالعه و مستند سازی دلایل و براهین علمی، فقهی و تجربی قرار گیرد.

این مقام قضایی ابراز کرد: بدون تردید قرار گرفتن خلافت اسلامی در دست حکومت‌هایی همچون بنی امیه، بنی عباس و امروز نیز رشد قارچ گونه گروهک‌های تندرو و خشونت طلبی همچون طالبان، داعش، جبهه النصره و ... همه ناشی از عدم درک صحیح مسئله امامت، ولایت و جانشینی است.
 
رئیس کل دادگستری استان یزد گفت: دشمنان با استفاده از فضای مجازی و حقیقی هر روز شبهات جدیدی را برای تغییر فکر و ذائقه جوانان رواج می‌دهند که فقط مطالعه و تحقیق جوانان را در برابر این شبهات واکسینه می‌کند.

وی درگیری‌های ریشه دار و خانه مان برانداز امروز در داخل جامعه اسلامی را ناشی از عدم درک صحیح اسلام راستین و عدم دشمن شناسی دانست و گفت: اگر در جهان اسلام شاهد آن هستیم که توطئه‌های دشمنان به ویژه صهیونیسم خونخوار به ثمر می‌نشیند و جامعه اسلامی با جنگ‌های داخلی و درگیری‌های منطقه‌ای به خود اسیر است، ناشی از همین تفاسیر غلط از مسئله امامت و ولایت است.

رئیس کل دادگستری استان یزد خاطرنشان کرد: دشمنان با دمیدن بر آتش تفرقه، مسلمانان را به خود مشغول کرده اند، سلاح‌های خود را می‌فروشند و فرصت را از گسترش حقانیت اسلام می‌گیرند و در این اثنی بدون واهمه فجایع مد نظر خود را در جهان رقم می‌زنند.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به سختی‌های کار در دادگستری اشاره کرد و بیان داشت: تلاش برای احقاق حق، بسط عدالت و تظلم خواهی بدون تردید مأجور درگاه الهی است و کارکنان دستگاه قضایی که در کنار قضات بار این سختی را به دوش می‌کشند و خانواده آنان که در این سختی و محدودیت‌ها سهیم هستند نیز دارای اجر معنوی خواهند بود.

جشن بزرگ دهه امامت و ولایت با حضور هنرمندان شاخص یزدی در فضایی مفرح و شاد برای کارکنان اداری دادگستری و خانواده آنان برگزار گردید.

انتهای پیام /


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *