روایت 29 روز مقاومت مردم خرمشهر در سریال آشوب/عباس غزالی برای جشنواره‌ها کار نمی‌کند

8:30 - 12 شهريور 1396
کد خبر: ۳۴۵۱۴۰
بازیگر سریال "وضعیت سفید" گفت: قصه این سریال به زمان بعد از انقلاب برگشته و در خرمشهر سپری می‌شود. آشوب سریال عاشقانه‌ای مربوط به آدم‌های آن دوران است و در میانه‌های داستان این روایت با ورود دشمن به خرمشهر و آغاز جنگ آمیخته شده و 29 روز مقاومت مردم خرمشهر را به تصویر می‌کشد.

عباس غزالی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی ، درخصوص فعالیت‌های خود در سال جاری گفت: در حال حاضر مشغول بازی در سریال "آشوب" به کارگردانی "امیر پور وزیری" هستم. چهار ماه از فیلمبرداری این اثر گذشته و تا دو ماه آینده نیز ادامه داد.

بازیگر سریال "وضعیت سفید" درباره سریال "آشوب" ادامه داد: پروژه آشوب از آن دست آثاری است که از همان ابتدا جذب فیلمنامه‌اش شدم. در این سریال نقش اصلی را برعهده داشته و در کنار گروهی بسیار حرفه‌ای و با انگیزه مشغول کار هستم و تمام تلاش ما بر این است تا سریالی با کیفیت و درخور مخاطب ارائه شود.

سریال آشوب

وی درباره سایر فعالیت‌های خود در عرصه بازی تاکید کرد: به غیر از سریال "آشوب"، دو فیلم سینمایی به نام‌های "من یوسفم، مادر" و "همه چی عادیه" را به پایان رسانده‌ام. "همه چی عادیه" به کارگردانی "محسن دامادی" فیلمی اجتماعی با رگه‌های کمدی است که در آن به ایفای نقش پرداختم.

بازیگر فیلم "قیچی" در همین راستا ادامه داد: فیلم "من یوسفم، مادر" نیز دیگر کار سینمایی من به کارگردانی "محمدرضا فرطوسی" است که به نوبه خود چالش مهمی در کارنامه کاری من در بازیگری محسوب می‌شود.

 عباس غزالی

وی درباره حضور خود با این دوفیلم در جشنواره فیلم فجر اضافه کرد: واقعیت اینکه نمی‌دانم کدامیک از این دو اثر به جشنواره فجر می‌روند اما در کل این موضوع همیشه بوده که ما برای جشنواره کار نمی‌کنیم. با این حال اگر در جشنواره هم قبول شدیم که چه بهتر.

بازیگر فیلم "اعترافات ذهن خطرناک من" درخصوص همبازی‌های خود در سریال "آشوب" تصریح کرد: ژانر این سریال بسیار متفاوت است و در تلویزیون کمتر به این ژانر پرداخته شده است. قصه این سریال به زمان بعد از انقلاب برگشته و در خرمشهر سپری می‌شود. "آشوب" سریال عاشقانه‌ای مربوط به آدم‌های آن دوران است و در میانه‌های داستان این روایت با ورود دشمن به خرمشهر و آغاز جنگ آمیخته شده و 29 روز مقاومت مردم خرمشهر را به تصویر می‌کشد.

 عباس غزالی

وی با اشاره به مکان فیلمبرداری این سریال افزود: در حال حاضر فیلمبرداری سریال آشوب در تهران و شهرستان ادامه دارد. لوکشین تهران کاملاً بازسازی شده و بخش هایی از سریال در شهرک دفاع مقدس فیلمبرداری می‌شود.

غزالی این پروژه را بسیار سخت دانست خاطرنشان کرد: سریال "آشوب" پروژه فوق‌العاده زمان بر و سختی است. همه بچه‌ها شبانه روز برای تولید اثری با کیفیت در تلاش هستند و امیدوارم اثری مطلوب را به دید مخاطب برسانیم. کارگردان این سریال با وسواس کامل این کار را انجام می‌دهد و همین اتفاق از نظر گروه کاملاً نتیجه بخش است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *