عزم جدی دولت الجزایر برای نابودی تروریسم

0:54 - 10 شهريور 1396
کد خبر: ۳۴۴۶۶۵
وزیر کشور الجزایر امروز پنجشنبه پس از شرکت در مراسم تشییع پیکر دو نیروی پلیس کشته شده بر اثر حمله تروریستی امروز در «تیارت» گفت: دولت عزم راسخ دارد آفت تروریسم را ریشه کن کند.

عزم دولت الجزایر برای نابودی تروریسمبه گزارش گروه بین‌الملل ، به نقل از خبرگزاری رسمی الجزایر (واج)، نورالدین بدوی وزیر کشور الجزایر پس از شرکت در مراسم تشییع پیکر دو نیروی پلیس کشته شده بر اثر حمله تروریستی امروز، به ملاقات یکی دیگر از نیروهای پلیس رفت که بر اثر این حمله تروریستی زخمی شده بود.

وی پس از این ملاقات، از همه مردم الجزایرخواست به حفظ امنیت کشور و ثبات و آرامش در آن توجه ویژه داشته باشند و از نیروهای امنیتی و پلیس نیز خواست برای حفظ آرامش مردم تلاش کنند.


وی تاکید کرد، هدف نخست همه باید حفظ امنیت و ثبات کشور باشد زیرا امنیت و ثبات، دو شرط اصلی برای توسعه و تحقق طرح های عمرانی و برنامه های مختلف دولت است.


بدوی تصریح کرد که به نمایندگی از رئیس جمهوری و دولت برای تسلیت به خانواده های کشته شدگان به تیارت آمده است.


وزیر کشور الجزایر همچنین از تلاش های پلیس، ژاندارمری و ارتش الجزایر برای حفظ امنیت و ثبات این کشور قدردانی کرد.


صبح پنجشنبه یک تروریست انتحاری که کمربند انفجاری به خود بسته بود و یک سلاح خودکار نیز همراه داشت، قصد حمله به ساختمان اداره امنیت تیارت واقع در 300کیلومتری غرب پایتخت الجزایر را داشت که قبل از اینکه موفق به این کار شود، یک نیروی پلیس متوجه او شد و سعی کرد او را متوقف کند اما این تروریست خود را منفجر کرد و در اثر آن دو نیروی پلیس و این تروریست انتحاری کشته شدند و یک نیروی پلیس دیگر نیز زخمی شد.

 

 

 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *