اجرای طرح نظارت بر پارکینگ‌ها، استخرها، آتلیه‌ها و باشگاه‌های سطح شهر قم

12:14 - 09 شهريور 1396
کد خبر: ۳۴۴۴۶۱
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
دادستان عمومی و انقلاب قم گفت: طرح نظارت بر پارکینگ‌های سطح شهر و ساماندهی پارکینگ‌های موتوری، نظارت بر استخر‌ها و آتلیه‌ها و باشگاه‌ها و آرایشگاه‌های بانوان و جمع آوری و پذیرش متکدیان و غربالگری آنان، از جمله اقدامات انجام شده در رابطه با احیای حقوق عامه است.

مهدی کاهه دادستان قممهدی کاهه دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قم در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی با اشاره به اهمیت مقوله پیشگیری گفت: یکی از فاکتور‌های اساسی برای داشتن جامعه سالم وجود امنیت در تمام حوزه‌ها است.

وی گفت: در صورت مشاهده هرگونه نقض مقررات از سوی هر شخصی اعم از حقیقی یا حقوقی، در راستای احیای حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم و حفظ حقوق شهروندی ضمن برخورد قضایی دستورات لازم صادر می‌گردد.

این مقام قضایی اظهار کرد: طرح نظارت بر پارکینگ‌های سطح شهر و ساماندهی پارکینگ‌های موتوری و الزام به تجهیز محل به دوربین مداربسته و گماردن فردی به عنوان مسئول، نصب دوربین‌های مداربسته در ورودی و خروجی مدارس علی الخصوص مدارس دخترانه به منظور امنیت بیشتر دانش آموزان و شناسایی مزاحمین نوامیس، از جمله اقدامات انجام شده در رابطه با احیای حقوق عامه است.

کاهه بیان کرد: شناسایی مراکز عرضه قلیان پرخطر و و غیرمجاز و سابقه دار و پلمپ آن‌ها توسط اداره اماکن، نظارت بر استخر‌ها و آتلیه‌ها و باشگاه‌ها و آرایشگاه‌های بانوان، جمع آوری و پذیرش متکدیان و غربالگری آنان از دیگر اقدامات دادستانی استان قم در راستای احیای حقوق عامه و اقدامات پیشگیرانه است.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *