ممبر‌های تلگرامی خود را به صورت رایگان افزایش دهید/شیوه ایجاد کانال در موبوگرام چگونه است؟ /۱۵ قابلیت جدید اندروید ۸.۰/با تمامی قابلیت‌های جدید گلکسی نوت ۸ آشنا شوید

15:17 - 04 شهريور 1396
کد خبر: ۳۴۲۷۸۰
دسته بندی: فضای مجازی ، عمومی
ترفند افزایش ممبر کانال تلگرام رایگان،دایرکت در اینستاگرام،15 قابلیت جدید اندروید 8.0 اوریو که باید بدانید و ... از جمله اخباری است که بسته فناوری میزان امروز به آن پرداخته است.

به گزارش خبرنگارگروه فضای مجازی ،ترفند افزایش ممبر کانال تلگرام رایگان،دایرکت در اینستاگرام،15 قابلیت جدید اندروید 8.0 اوریو که باید بدانید و ... از جمله اخباری است که بسته فناوری میزان امروز به آن پرداخته است.

 

جزئیات را در ادامه بخوانید...

 

 

ترفند افزایش ممبر کانال تلگرام رایگان

زوم تک:چقدر با ترفند افزایش ممبر کانال تلگرام رایگان آشنا هستید؟ این روزها، کانال های تلگرامی در میان کاربران تلگرام محبوبیت زیادی یافته وخیلی از افراد درحال استفاده از این کانال ها هستند اما بحثی که این روزها در میان مدیران کانال های تلگرامی مطرح است و به عنوان یک رقابت حتی مطرح گردیده، بحث تعداد ممبرهای کانال تلگرامشان می باشد. بخاطر داشته باشید که هرقدر تعداد ممبرهای یک کانال تلگرامی بیشتر باشد به معنای معتبر بودن کانال و حتی نشان دهنده ی جذابیت بالای کانال برای اعضا می باشد و قطعا عضوهای جدید دیگری را به کانال می افزاید.

ترفند افزایش ممبر کانال تلگرام رایگان زیادی به روی فضای مجازی وجود دارد که امروز قصد داریم تعدادی از آنها را به تفضیل برای شما شرح دهیم تا در مدیریت کانال خود موفق ظاهر شوید.

محتوایی مفید و مناسب با موضوع کانالتان انتخاب نمایید

مطالبی که به روی کانال خود قرار می دهید باید به خودی خود کاربر جذب کن باشند و در این میان تعداد بسیاری از افراد پس از دیدن مطلبی که گذاشته اید، قطعا آن را با دوستان خود به اشتراک می گذارند و آنها نیز به عضویت کانال شما در می آیند. این روش شاید کمی زمان بر باشد ولی به صورت کاملا رایگان می توانید این روش را امتحان نمایید.

در کانال خود جذابیت ایجاد نمایید

این بدان معنی است که در کانالی که شما مدیریت آن را به عهده دارید می توانید با قرار دادن مطالب جذاب و نظرسنجی های متفاوت و حتی گیف ها و تصاویر جذاب، اعضای کانال را راضی نگه داشته و یک نوع جذابیت ایجاد نمایید.

با همکاری دوستان خود، کانال تلگرامتان را پر مخاطب نمایید

این بدان معنی است که می توانید دوستان و آشنایانی که مورد اعتماد شما هستند را به عنوان مدیر کانال وارد نموده و از آنها بخواهید که متناسب با موضوع کانال تلگرامی شما مطالب جذاب قرار دهند. استفاده از کار گروهی یکی از مزیت های افزایش ممبر در تلگرام می باشد و با این کار می توانید با سرعت بیشتری پیشرفت نمایید.

 

 

ساخت کانال در موبوگرام 

 این روزها تلگرام یکی از برنامه های پرطرفدار در بین کاربران دنیای مجازی می باشد که بیشتر وقت خودرا در طول روز، با این برنامه می گذرانند. از جایی که Source این برنامه در دنیای مجازی وجود دارد، یک سری از برنامه های مشابه، با امکانات بیشتر و کاربری راحت تر وجود دارد که یگ از آنها موبوگرام می باشد. قابلیت های این برنامه بسیار بیشتر از خود نرم افزار اصلی تلگرام بوده و کاربران زیادی را به سمت خود جذب کرده است و امروزه شاید تعداد بسیار زیادی از کاربران این برنامه ی پیام رسان محبوب از آن استفاده می کنند.

امروز قصد داریم روش ساخت کانال در موبوگرام را در این بخش به شما آموزش دهیم و امیدواریم که برایتان سودمند واقع شود.

آموزش گام به گام ساخت کانال در موبوگرام

ابتدا موبوگرام خودرا باز کنید و سپس به روی سه خط بالا سمت چپ کلیک کنید.

روی گزینه ی گفتگوی جدید که در لیست ظاهرشده مشاهده می نمایید،کلیک کنید.

ساخت کانال در موبوگرامسپس گزینه ی کانال جدید را از روی صفحه انتخاب نمایید.

در این مرحله نام کانال و توضیحات آن را کامل کنید ( توضیحات به صورت اختیاری بوده و نیازی نیست که به طور حتمی وارد نمایید،زیرا بعداز ساخت کانال نیز می توانید این فیلد را براساس نوع کانالتان تکمیل نمایید)و به روی تیک سمت راست، بالا، کلیک کنید.

ساخت کانال در موبوگرامسپس نوع کانال مورد نظر خودرا انتخاب کرده ( اگر کانال عمومی را انتخاب کردید، به لیست مخاطبین خود در تلگرام ارجاع داده می شوید)
در این برنامه می توانید لینک کانال خودرا به طور دستی و براساس نام کانال انتخاب کنید و به صورت اتوماتیک یک لینک با نام مورد نظر برای شما ساخته می شود.

ساخت کانال در موبوگرامدر آخر شما یک صفحه را مشاهده خواهید کرد که با نام کانال انتخابی ،به صورت یک صفحه ی خالی نمایان می شود. اکنون شما مدیر یک کانال در برنامه ی موبوگرام هستید.

دایرکت در اینستاگرام

دایرکت : واژه دایرکت در زبان انگلیسی به عنوان ارتباط است. شاید بارها استفاده از این واژه را در اینستاگرام شنیده باشید. دایرکت در اینستاگرام قابلیت پیام رسانی می باشد که شما می توانید با دوستانتان مانند دیگر شبکه های اجتماعی به گفتگو بپردازید ؛ دایرکت برای اولین بار در سال ۱۳۹۲ برای کاربران عرضه شد در واقع اینستاگرام با بالا رفتن میزان کاربران خود متوجه نوعی خلا در سرویس خود شد و به همین دلیل اقدام به راه اندازی بخش دایرکت نمود.

در دایرکت اینستاگرام قابلیت های زیادی مطرح است که اصلی ترین این قابلیت ها برقراری ارتباط مستقیم می باشد. البته موارد دیگری نیز در دایرکت اینستاگرام وجود دارد که می توانیم به موارد زیر اشاره نماییم :

 

۱)قابلیت ارسال متن

۲)قابلیت ارسال فیلم و عکس

۳)آگاه کردن شما از پیام های دیگران

۴) و ….

حالا این قسمت سوال مطرح است که چگونه می توانیم از دایرکت استفاده کنیم؟

استفاده از چنین قابلیت های در اینستاگرام بسیار ساده می باشد ، قبل از هر چیزی باید این اپلیکیشن را بر روی گوشی خود نصب کرده باشید و در آن ثبت نام کرده باشید بعد از آن با وارد شدن به صفحه اصلی اینستاگرام بر روی علامت موجود در سمت راست بالای صفحه می توانید مخاطب خود را انتخاب کنید و مشغول گفتگو با او شوید.

دایرکت

۱)دقت داشته باشید افرادی که پیش تر با آنها به گفتگو پرداخته اید یا برایشان فیلمی – عکسی را فرستاده اید در قسمت دایرکت نشان داده می شوند.

۲)اگر شخصی شما را بلاک کرده باشید شما نمی توانید در قسمت دایرکت به گفتگو با او بپردازید.

۳)شما با تمام کسانی که فالوشان کرده اید یا آنها شما را فالو کرده اید و به تمام اعضای اینستاگرام که نام اکانت آنها را دارید می توانید گفتگو کنید.

در صورتی که می خواهید آموزش های بیشتری را مطالعه کنید حتما به لینک آموزش اینستاگرام مراجعه نمایید.

15 قابلیت جدید اندروید 8.0 اوریو که باید بدانید

فارنت:اندروید 8 اوریو چند روز پیش و به بهانه خورشیدگرفتگی کامل ماه اوت به صورت رسمی معرفی شد. همانند نسخه‌های پیشین پلتفرم موبایلی گوگل، با دریافت اندروید اوریو نیز قابلیت‌های گوناگونی به دستگاه‌های پشتیبانی‌کننده آن اضافه خواهد شد.

اگر شما یک گوشی هوشمند گوگل پیکسل یا گوگل پیکسل ایکس ال دارید احتمالا به زودی اندروید 8 اوریو را از طریق فایل OTA دریافت خواهید کرد. البته به نظر می‌رسد که روند انتشار این به‌روزرسانی برای محصولات سایر شرکت‌های سخت افزاری، نسبت به نسخه‌های قبلی با سرعت بیشتری پیگیری شود.

بر همین اساس شرکت‌‌هایی همچون اسنشال، جنرال موبایل، نوکیا، هواوی، اچ تی سی، ال‌جی، موتورولا، سامسونگ، شارپ و سونی تا آخر سال جاری این به روز‌رسانی را برای چند مدل از محصولات پیشین خود منتشر می‌کنند. در ادامه همراه ما باشید تا در ادامه مهم‌ترین ویژگی‌های اندروید 8 اوریو را مرور کنیم.

اموجی‌های جدید

هرچند پایداری و امنیت یک پلتفرم از اهمیت بالایی برخوردار است، با این حال اغلب کاربران صرفاً خواهان تغییراتی در رابط کاربری و تجربه محیطی جدید هستند. ساکنین مانتین ویو نیز بر همین اساس اموجی‌های تعبیه شده در نسخه 8 پلتفرم اندروید را مجدد طراحی کرده‌اند. این بازطراحی، تک تک اموجی‌ها را شامل شده و زبان طراحی کاملاً تازه‌ای برای آن‌ها به وجود آمده است؛ همین مسئله سبب شده تا پروسه اعمال تغییرات در این شکلک‌های کارتونی، نزدیک به 18 ماه طول به طور انجامد.

تصویر در تصویر

گوگل در اندروید 7 قابلیت مالتی تسکنیگ را برای اولین بار به صورت رسمی معرفی کرد. در نسخه جدید اندروید نیز این ویژگی فضای پویاتری دریافت کرده و به کاربر امکان مکالمه تصویری در هر پنجره‌ای را می‌دهد. همانند تصاویر فوق، تصویر شخص دوم در گوشه‌ای از صفحه نشان داده خواهد شد و شما به راحتی می‌توانید در سایر برنامه‌های گوشی یا تبلت خود گردش کنید. کاربر همچنین قادر است برای این دو پنجره نسبت ابعادی تنظیم کند.

ویجت‌های دسترسی سریع

اگر به خاطر داشته باشید گوگل در اندروید 7 شیوه تعامل جدیدی برای دسترسی به برنامه‌ها را معرفی کرد که در آن کاربر با فشردن ممتد آیکون یک برنامه می‌توانست به برخی ویژگی‌های درونی آن دسترسی پیدا کند. این قابلیت اکنون در اندروید 8 اوریو ارتقا پیدا کرده و کاربران می‌توانند ویجت‌هایی برای دسترسی سریع به قابلیت‌هایی همچون پلیر در صفحه اصلی ایجاد کنند.

شیوه نام‌گذاری جدید

در گذشته شاهد آن بودیم که نسخه‌های جدید پلتفرم اندروید بر اساس نظر کاربران و یا از روی یک سری خوراکی‌ها و تنقلات انتخاب می‌شد، اما امسال گوگل کمی خلاقیت به خرج داده و همان‌طور گفته شد نام اوریو از روی پدیده خورشید گرفتگی کامل انتخاب کرده است.

منوی تنظیمات جدید

همان‌طور که گفته شده، به نظر می‌رسد گوگل در نسخه جدید پلتفرم اندروید به ویژگی‌های رابط کاربری بیشتر توجه کرده و بر همین اساس نیز منوی تنظیمات اصلی دستگاه مجدد طراحی گردیده است. در این نسخه منوهای کشویی حذف شده و بخش‌های مختلف به خوبی دسته بندی شده‌اند، طوری که در اولین صفحه تنها 13 سربرگ وجود دارد.

انتخاب هوشمند متن

اندروید 8 عملیات کپی و پیست را با افزودن قابلیت Smart Text Selection بهبود بخشیده است. گوگل با شبکه‌ عصبی غنی در مبحث متون، به‌طور خودکار قادر به تشخیص نام، شماره یا یک آدرس است که با دو بار لمس ساده روی متن مورد نظر، نام، شماره یا آدرس را در حالت انتخاب قرار می‌دهد. تصویر فوق به صورت کامل شیوه کار این قابلیت را نشان می‌دهد که در یک متن چگونه آدرس و شماره تلفن‌ها شناسایی شده و بار دو بار لمس بر روی صفحه می‌توان آن‌ها را کپی کرد.

نظارت بیشتر بر شیوه کار برنامه‌ها

اندروید 8 اوریو از یک سیستم نظارت داخلی بر فعالیت برنامه‌ها بهره می‌برد که به طور تصادفی هر از چند گاهی اطلاعات ارسالی، شبکه‌های مختلف و منابع نرم افزاری آن‌ها را اسکن می‌کند. این ویژگی در زیر مجموعه سربرگ Security در بخش تنظیمات اصلی دستگاه وجود دارد. این بخش به کاربر کمک خواهد کرد تا از فعالیت برنامه‌های ناشناخته جلوگیری کند. Google Play Protect مختص اندروید 8 نبوده و به مرور زمان برای تمامی دستگاه‌های قدرت گرفته از پلتفرم اندروید منتشر خواهد شد.


فعال کردن خودکان وای فای

شاید برای شما نیز پیش آمده باشد که صرفاً مایل به استفاده از اینترنت وای‌فای در منزل یا محیط کار باشید و پس از خارج شدن از آن مکان تنظیمات دسترسی به شبکه‌های موجود را غیر فعال کنید. تکرار هر روز این رویه امری کسل کننده است، به همین منظور در اندروید 8 قابلیتی تعبیه شده که به طور خودکار هنگامی که فرد به محدوده از پیش تعیین شده نزدیک می‌شود، مودم Wi-Fi گوشی یا تبلت فعال گردیده و به شبکه مورد نظر متصل خواهد شد.

نظارت بیشتر بر مصرف انرژی برنامه‌ها

این قابلیت درواقع یکی از ویژگی‌های جذاب صرفه جویی باتری است که با هدف کاهش قدرت اضافی اپلیکیشن‌ها در پس زمینه توسعه پیدا کرده است. سیستم جدید حتی میزان مصرف انرژی برنامه‌ها در پس زمینه را زیر نظر داشته و فهرستی از برنامه‌هایی که بیشترین انرژی را مصرف می‌کند به کاربر ارائه خواهد کرد.

تکمیل خودکار

Autofill امکان ورود سریع کاربران به حساب کاربری مختلف را بدون نیاز به تایپ مکرر رمز عبور طولانی، فراهم می‌کند. به عنوان مثال، گوگل اطلاعات حساب کاربری توئیتر شامل رمز عبور و نام کاربری را ذخیره می‌کند و هنگام نیاز به ورود در توئیتر، اطلاعات را خودکار در کادر مربوطه وارد می‌کند.

 

تنظیم نور آبی نمایشگر

Night Light یا حالت شب همان طور که نامش پیدا است برای استفاده در زمان‌هایی است که نور محیط شما کمتر از نور صفحه شما است و در این حالت فشار بسیاری به چشمان شما وارد می‌شود. با فعال کردن حالت شب نور آبی صفحه نمایش کاهش می‌یابد و دمای رنگ را گرم‌تر می‌شود تا موجب اذیت شدن چشمان شما نشود. در نسخه جدید پلتفرم اندروید کاربران می‌توانند فیلتر نور آبی را با یک منوی کشویی در هر میزان که تمایل دارند قرار دهند.

دسته بندی اعلانیه‌ها

اعلانیه‌ها به یکی از محبوب‌ترین بخش‌های تمامی پلتفرم‌های موجود تبدیل شده‌اند. گوگل نیز در اندروید 8 اوریو امکان دسته بندی اعلانیه‌ها را اضافه کرده است. این ویژگی که مشابه آن در ویندوز 10 نیز مشاهده می‌شود، به کاربر امکان دسته بندی اعلانیه‌ها را داده و بر اساس آن نیز می‌توان از نمایش دسته‌ای جلوگیری کرد و یا آنکه دسته دیگر را هایلایت کرد.

اعلانیه‌های نقطه‌ای

این قابلیت که برای اولین بار در پلتفرم iOS تعبیه گردید، به عنوان مثال تعداد پیام‌های دیده نشده در پیام‌رسان واتس‌اپ را به صورت عددی بر روی آیکون برنامه نمایش میدهد.

پشتیبانی از فرمت‌های جدید

پشتیبانی از کدک‌های صوتی Hi-Fi بر بستر بلوتوث اکنون به پلتفرم اندروید افزوده شده و حتی دستگاه‌های مجهز به این نسخه می‌توانند کدک LDAC شرکت سونی را هم اجرا کرده و بدون نیاز به اکسس پوینت با یکدیگر در ارتباط باشند.


Adaptive Icons

یکی از نقاط ضعف پلتفرم اندروید که محیطی کسل کننده را به کاربر القا می‌کند، شیوه چینش یکنواخت و نحوه نمایش یکسان تمامی آیکون برنامه‌هاست. حال اکنون گوگل در اندروید 8 اوریو سعی کرده تا با استفاده از الگوریتمی تحت عنوان Adaptive Icons از این یکنواختی کمی بکاهد. در این نسخه با توجه به نوع دیوایس، شیوه نمایش آیکون برنامه‌ها به مرور زمان فرق خواهد کرد. انیمیشن‌های جدید نیز همراه با آیکون‌های داخلی لانچر، تنظیمات و دکمه‌های اشتراک گذاری تعامل پیدا خواهند کرد.

با تمامی قابلیت های جدید گلکسی نوت 8 آشنا شوید

اگر یکی از هواداران برند سامسونگ باشید، بدون شک در جریان هستید که این شرکت سرانجام روز گذشته از پرچم‌دار جدید سری گلکسی نوت رونمایی کرده است. نوت 8 محصولیست که به ادعای سازنده، برای کسانی ساخته شده که به دنبال انجام کارهایی بزرگ‌تر هستند. در ادامه با ما همراه باشید تا به طور اجمالی نگاهی داشته باشیم بر قابلیت‌های جدیدی که سامسونگ امیدوار است تعبیه آن‌ها فروش بالای گلکسی نوت 8 را تضمین کنند.

نمایشگر 6.3 اینچی بدون حاشیه کناری

گلکسی نوت 8 را می‌توان بزرگ‌ترین گوشی هوشمند تولید شده توسط سامسونگ دانست که در آن از پنلی 6.3 اینچی با مشخصاتی مشابه با مدلی که در سری گلکسی اس 8 مشاهده کردیم استفاده شده است. این نمایشگر دو لبه خمیده و بدون حاشیه کناری که سامسونگ آن را Infinity نام‌گذاری کرده، از فناوری AMOLED بهره برده و دارای وضوح تصویر Quad HD+ و نسبت تصویر 18.5:9 است. این پنل دست کم 1 اینچ از نمونه به کار رفته در اس 8 پلاس بزرگ‌تر و کشیده‌تر است.

دوربین دوگانه مجهز به لرزشگیر اپتیکال

یکی از ویژگی‌هایی که سامسونگ انتظار دارد بسیاری از افراد را به خرید گلکسی نوت 8 ترغیب کند، دوربین دوگانه این محصول است. گلکسی نوت 8 اولین گوشی هوشمندی از سوی سامسونگ بوده که به دوربینی دوگانه در قاب پشتی مجهز است. شرکت سازنده از دو سنسور 12 مگاپیکسلی، یکی با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.7 و دیگری با لنز تله فوتو و گشودگی دریچه دیافراگم f/2.4 استفاده کرده‌ است که به کاربران اجازه می‌دهد تا در هر شرایطی، بهترین تصویر ممکن را ثبت کنند. همچنین هر دو این سنسورها از لرزشگیر اپتیکال بهره می‌برند که می‌توان چنین ترکیبی را اولین در نوع خود دانست. همچنین قابلیت Live Focus در گلکسی نوت 8 امکان کنترل عمق زمینه را برای شما فراهم کرده و به شما امکان می‌دهد تا چه در حالت پیش‌نمایش و چه بعد از برداشتن عکس، افکت ‌Broken Window یا تار کردن پس زمینه را روی آن اعمال کنید.

قابلیت‌های جدید قلم اس پن

بارزترین ویژگی گوشی‌های سری گلکسی نوت سامسونگ نسبت به سایر گوشی‌های تولید شده توسط این شرکت کره، بهره‌مندی از قلم اس پن می‌باشد. این قلم چه از لحاظ ظاهری و چه نرم افزاری به‌روزرسانی‌های جدید را نسبت به نسل قبلی دریافت کرده است. بر همین اساس اندازه نوک قلم گلکسی نوت 8 اکنون به 0.7 میلی‌متر رسیده است. این اندازه در قلم گلکسی نوت 5 سامسونگ 1.6 میلی‌متر بود. کوچک شدن اندازه نوک قلم اکنون باعث می‌شود کاربر کنترل بیشتری در هنگام کار با آن به خصوص در هنگام طراحی داشته باشید.

اما حساسیت به فشار در این نسخه افزایش یافته و از 2048 به 4096 سطح رسیده است. قلم S Pen گلکسی نوت 8 با استاندارد IP68 ضد آب است، البته این به آن معنی نیست که خراب نخواهد شد تنها به معنی قابل استفاده بودن در زیر آب است. به عنوان یک قابلیت جدید می‌توان با فشردن دکمه انتهایی قلم، آخرین تغییرات اعمال شده بر روی تصویر را حذف کرد.

یکی دیگر امکانات قلم اس پن در نوت 8، screen off memo است که به شما این امکان را می‌دهد تا زمانی که گوشی خاموش است بتوانید با قلم خود رو آن یادداشتی قرار دهید و حتی بدون باز کردن قفل گوشی آن را ذخیره کنید. این ویژگی اکنون امکان نوشتن و ذخیره کردن حداکثر 100 صفحه مطلب را به کاربر می‌دهد و به راحتی حتی می‌توان آن‌ها را به عنوان بک گراند صفحه همیشه روشن نیز انتخاب کرد. دیگر ویژگی اس پن جدید امکان نوشتن جملاتی با افکت‌های مختلف است. کاربران می‌توانند با استفاده از مد لایو مسیج پیام‌های خود را ثبت کنند و بعد از اضافه کردن افکت‌های دلخواه آن را به صورت یک گیف در شبکه‌های اجتماعی برای دیگران ارسال کنند.

سخت افزار قدرتمند

همان‌طور که در این مطلب نیز با شما در میان گذاشتیم، گلکسی نوت 8 همانند سایر پرچم‌داران سامسونگ در دو نسخه مجهز به تراشه اسنپ‌دراگون و اگزینوس تولید شده است. بر همین اساس مدل مجهز به اسنپ‌دراگون 835 تنها در بازار ایالات متحده عرضه خواهد شد و مدل قدرت گرفته از اکسینوس 8895 در بازار کشورهای اروپایی و آسیایی عرضه می‌گردد. علاوه بر این پرچم‌دار جدید سری گلکسی نوت از 6 گیگابایت حافظه رم بهره برده که بیشتر از مدل 4 گیگابایتی به کار رفته در گلکسی اس 8 است.

پشتیبانی از فناوری شارژ سریع وایرلس

 

سامسونگ تمام توان خود را در جهت عدم تکرار ماجرای انفجار باتری گوشی‌های گلکسی اس 7 به کار گرفته است و از این رو باتری گلکسی Note 8 روند 8 مرحله‌ای بررسی امنیت باتری را گذرانده است، این روند سخت‌گیرانه‌ترین بررسی امنیتی در صنعت موبایل است. این باتری دارای ظرفیت 3300 میلی‌آمپر ساعتی بوده که حتی از ظرفیت مدل به کار رفته در اس 8 پلاس نیز کمتر است. البته بر کسی پوشیده نیست که عمر شارژ باتری یک گوشی به عوامل دیگری در کنار ظرفیت آن بستگی دارد، از این رو بایستی منتظر عملکرد باتری نوت 8 در آزمون‌های عملی باشیم. نوت 8 همچنین از فناوری جدید شارژ سریع توسط شارژرهای وایرلس نیز پشتیبانی کرده، اما این نکته را در نظر داشته باشید که شارژر مذکور در جعبه دستگاه نبوده و برای خرید آن بایستی هزینه بیشتری صرف کنید.

گواهی عایقی IP68

گوشی‌های پرچم‌دار سامسونگ غریب به اتفاق در مقابل نفوذ آب و گرد و خاک مقاوم هستند. گلکسی نوت 8 نیز از این قاعده مستثنی نیست و دارای گواهی عایقی IP68 می‌باشد. برخورداری از این گواهینامه عایقی یعنی آنکه به راحتی می‌توان از نوت 8 در عمق 1.5 متری آب شیرین استفاده کرد.

هدفون‌های برند AKG

بنا به گفته شرکت سازنده، گلکسی نوت 8 به همراه یک جفت هدفون باکیفیت که ساخت برند AKG است، عرضه خواهد شد. البته هنوز مشخص نیست که این هدفون‌ها در تمام جعبه‌های گلکسی نوت 8 و در تمام مناطق در دسترس خواهد بود یا تنها محدود به دوره پیش فروش آن خواهد بود. یادآوری این نکته هم خالی از لطف نیست که برند AKG متعلق به شرکت پرآوازه Harman Kardon بوده که چندی پیش سامسونگ به مبلغ 8 میلیارد دلار آن را خریداری کرد.

ظرفیت ذخیره سازی بیشتر در کنار پشتیبانی از کارت حافظه جانبی

گلکسی نوت 8 در سه ظرفیت 64، 128 و 256 گیگابایتی به بازار عرضه خواهد شد. نکته قابل توجه آنکه تمامی نسخه‌های مذکور از کارت حافظه جانبی نیز پشتیبانی می‌کنند که می‌توان از آن به عنوان یک نقطه برتری نسبت به گوشی‌هایی مانند آیفون یاد کرد.

تنوع رنگ‌بندی

طبق اعلام شرکت سازنده، گلکسی نوت 8 قرار است در چهار رنگ مشکی (Midnight Black)، طلایی (Maple Gold)، خاکستری (Orchid Grey) و آبی تیره (Deep Sea Blue) در بازارهای جهانی عرضه شود، اما تنها دو مدل خاکستری و مشکی برای کاربران ساکن در ایالات متحده قابل دسترس است.

هدایای خرید

اگر در بازه زمانی 24 اکتبر تا 24 سپتامبر (یک ماه اول عرضه) اقدام به خرید گوشی گلکسی نوت 8 از نمایندگی‌های رسمی سامسونگ کنید، این شانس را خواهید داشت که یکی از دو محصول دوربین گیر 360 یا Galaxy Foundation kit که مجموعه‌ای متشکل از حافظه جانبی 128 گیگابایتی و شارژر سریع است را به رایگان دریافت کنید. البته این هدایا در کشورهای مختلف متفاوتند.

قیمت فوق‌العاده بالا!

به نظر می‌رسد که پیش‌بینی‌ها پیرامون افزایش سرسام‌آور قیمت گوشی‌های هوشمند در سال 2018 کم‌کم در حال تحقق است. بر کسی پوشیده نیست که اگر همه چیز طبق روال عادی پیش برود و مشکلاتی مانند انفجار باتری برای گلکسی نوت 8 رخ ندهد، می‌توانیم به جدیت از این محصول به عنوان پرقدرت‌ترین و بهترین گوشی ساخت سامسونگ نام ببریم؛ اما توجه داشته باشید که استفاده از تمامی قابلیت‌های مذکور دست کم 950 دلار هزینه خواهد داشت! اگر آیفون 8 با قیمتی بیشتر از این رقم به بازار عرضه نشود، شاید بتوان از گلکسی نوت 8 به عنوان گران‌قیمت‌ترین گوشی (به جز موارد لوکس) سال یاد کرد. در هر حال پیشنهاد می‌کنیم که اگر خوره گوشی نیستید، بهتر است چند هفته پس از عرضه این محصول دست نگاه دارید، چرا که ممکن است شرکت سازنده همانند استراتژی کاهش قیمت گوشی‌های سری گلکسی اس 8، قیمت این محصول را هم پس از گذشت مدتی کاهش دهد.

 

 

 

 

: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود.

 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *