رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

تبدیل اسناد دفترچه‌ای به کاداستری مهمترین اولویت کاری ادارات ثبت اسناد است

11:15 - 04 شهريور 1396
کد خبر: ۳۴۲۶۶۲
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کرمان مهمترین اولویت کاری ادارات ثبت اسناد و املاک استان کرمان را تبدیل اسناد دفترچه‌ای به کاداستری عنوان کرد.

تبدیل اسناد دفترچه‌ای به کاداستری مهمترین اولویت کاری ادارات ثبت اسناد استرضا طالبی‌زاده مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کرمان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی با اشاره به لزوم تبدیل اسناد دفترچه‌ای به اسناد تک برگ گفت: برای صیانت از حقوق بیت المال باید اسناد دفترچه‌ای اراضی ملی به کاداستری تبدیل و این اراضی از تصرف غیر قانونی حفظ شوند.

وی با اشاره به برنامه عملیانی سال جاری در حوزه حفاظت از راضی ملی و موات برای تثبیت بستر رودخانه‌ها اظهار کرد: تثبیث بستر رودخانه‌های دائمی استان کرمان نیازمند تعامل و همکاری ادارات متولی امر زمین و مسکن است.
طالبی زاده با بیان اهمیت تسریع در روند برنامه اجرایی سال ۹۶ تصریح کرد: با تعامل خوب در سنوات گذشته ادارات کل ثبت اسناد و املاک استان کرمان، منابع طبیعی و آبخیزداری استان و اوقاف و امور خیریه موفق به کسب رتبه‌های برتر کشوری برای چندین سال پیاپی شده‌اند.

این مقام قضایی یکی از اقدامات موثر برای حفظ و صیانت حقوق بیت‌المال را بازدید از ادارات شهرستان عنوان کرد و گفت: برای حل مشکلات ثبتی شهرستان‌ها بازدید‌های ادواری منظمی از ادارات ثبت تابعه صورت می‌پذیرد و مشکلات ثبتی آن‌ها مورد بررسی و دستورات لازم در این زمینه صادر می‌شود.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *