رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

داعش پایگاه‌های خود در تلعفر را به آتش کشید

16:32 - 01 شهريور 1396
کد خبر: ۳۴۲۰۹۲
سرکرده‌های گروه تروریستی داعش به اعضای این گروه در شهر تلعفر دستور داده‌اند تا پایگاه‌های خود در این شهر را به آتش کشیده و در منازل مسکونی این شهر مخفی شوند.

داعش پایگاه‌های خود در تلعفر را به آتش کشیدبه گزارش گروه بین‌الملل ، سرکرده‌های گروه تروریستی داعش به اعضای این گروه در شهر تلعفر دستور داده‌اند تا پایگاه‌های خود در این شهر را به آتش کشیده و در منازل مسکونی این شهر مخفی شوند.

حشدالشعبی با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: مقامات اطلاعاتی نیروهای بسیج مردمی عراق اطلاعاتی به دست آورده‌اند که نشان می‌دهد داعش به اعضای خود در تلعفر دستور داده تا پایگاه‌های خود را به آتش کشیده و در منازل مسکونی مخفی شوند.

 در این بیانیه آمده است: دشمن از اعضای خود در تلعفر خواسته تا پایگاه‌های خود در این شهر را به آتش کشیده، از مکان‌های باز فرار کنند و در منازل مسکونی و خیابان‌های باریک مخفی شوند.

این اقدام تروریست‌ها در حالی انجام می‌شود که «حیدرالعبادی«، نخست وزیر عراق، بامداد روز یکشنبه 20 آگوست دستور آغاز عملیات آزادسازی تلعفر را صادر کرد و اکنون با گذشت چهار روز از این عملیات نیروهای ارتش و بسیج مردمی عراق پیشروی قابل ملاحضه‌ای در مناطق تحت اشغال داعش در این شهر کرده و داعش را از سه محور در این شهر محاصره کرده‌اند.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *