بازدید میدانی اعضای شورای حفظ بیت المال استان از خلیج گرگان

15:39 - 30 مرداد 1396
کد خبر: ۳۴۱۲۷۶
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری گلستان و دادستان مرکز استان در صدر هیئتی از مسئولان و فرمانداران شهرهای ساحلی از خلیج گرگان بازدید کردند.

بازدید میدانی اعضای شورای حفظ بیت المال استان از خلیج گرگان/ پرونده خلیج گرگان روی میز دادستان کل کشور

به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط دادگستری استان گلستان، رئیس کل دادگستری گلستان و دادستان مرکز استان در صدر هیئتی از مسئولان و فرمانداران شهرهای ساحلی از خلیج گرگان بازدید کردند.

رئیس کل دادگستری گلستان در حاشیه این بازدید گفت : گزارش نتایج حاصل از این بازدید به دفتر دادستان کل کشور برای طرح در شورای حفظ حقوق بیت المال کشور ارسال می شود.

هادی هاشمیان که ریاست شورای حفظ بیت المال استان را نیز بر عهده دارد با تاکید بر این که تنها راه نجات خلیج گرگان ، تبدیل آن به مطالبه ی ملی است، افزود: هر چند اقداماتی در سطح استان برای نجات این خلیج صورت گرفته است اما کافی نیست و نیاز به کمک فرا استانی و ملی دارد .

این مقام قضایی افزود: اگر مطالبه ملی برای نجات خلیج گرگان شکل نگیرد در آینده بحران ناشی از خشک شدن این خلیج ، علاوه بر مشکلات زیست محیطی ، چالش های اجتماعی استان گلستان و دیگر استان های کشور را درگیر خواهد کرد .

رئیس کل دادگستری گلستان گفت : بازدید های میدانی نشان می دهد راه های ارتباطی خلیج گرگان به ویژه کانال خوزینی بسته شده که این امر زندگی آبزیان این خلیج را با خطر جدی مواجه کرده است .


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *