خاص‌ترین اپلیکیشن‌های سیستم عامل اندروید/دانستنی‌های کلی پیرامون تلگرام/ دوربین گلکسی S۸ زیر ذره بین/اولین لپ‌تاپ با سیستم عامل Windows ۱۰ S. عرضه شد

15:58 - 30 مرداد 1396
کد خبر: ۳۴۱۲۵۳
دسته بندی: فضای مجازی ، عمومی
برنامه‌های عجیب اندروید، آیا به ترفند‌های کانال تلگرام تسلط دارید؟، ویژگی‌های جدید دوربین گلکسی S۸ زیر ذره بین و ... از جمله اخباری است که بسته فناوری میزان امروز به آن پرداخته است.

به گزارش خبرنگارگروه فضای مجازی ، برنامه‌های عجیب اندروید، آیا به ترفند‌های کانال تلگرام تسلط دارید؟، ویژگی‌های جدید دوربین گلکسی S۸ زیر ذره بین و ... از جمله اخباری است که بسته فناوری میزان امروز به آن پرداخته است.

 

جزئیات را در ادامه بخوانید...

 

برنامه های عجیب اندروید

زوم تک: در دنیای اندرویدی اپلکیشن های زیادی وجود دارد که کاربران از آنها استفاده می کنند اما برخی از این برنامه های عجیب اندروید در سیستم عامل های دیگر وجود ندارد و برای کاربران بسیار جالب می باشد .در ادامه این مطلب به معرفی برخی از برنامه های عجیب اندروید پرداخته ایم.

Sky Map

این برنامه یکی از برنامه های جالب گوگل است که می تواند برای افرادی که دوست دارند از ستارگان بیشتر بدانند مفید باشد و در مورد ستارگان اطلاعاتی به آنها بدهد.

Muzei

این برنامه یک والپیپر متحرک می باشد که می تواند صفحه خانه شما را به یک موزه تبدیل نماید. در واقع روی صفحه نمایش شما آثار هنرمندان بزرگ را به نمایش در می آورد.

Google Keep

هر چیزی که در ذهنتان است در این برنامه ذخیره کنید . شما این امکان را دارید که آنها را با رنگ های مختلفی ثبت نمایید. جالب اینجاست که اگر صوتی به آن بدهید به راحتی می توانید آن را به متن تبدیل نمایید.

Cover

اگر در جستجو در بین برنامه ها مشکل دارید این برنامه را فراموش نکنید . Cover می تواند برنامه های را که بیشتر برای شما کاربرد دارند بر روی صفحه قفل آماده کند و در اختیارتان بگذارد .

نرم افزار X-Ray Scanner

با این اپلیکیشن شما می توانید اسمارت فون اندرویدی خودتان را به اشعه X تبدیل نمایید. به راحتی با این برنامه دوستان خود را چالش بکشانید. این برنامه صحت ندارد و فقط برای سرگرمی کاربران عزیز طراحی شده است.

(Ghost in Cam (Pro

شما با این اپلیکیشن می توانید از روح های سرگردان عکس بگیرید. مجددا تاکید می کنیم که این برنامه ها برای سرگرم کردن کاربران عزیز طراحی شده اند. در این اپلیکیشن تصاویر ، فیلم و فریم های ترسناکی قرار داده شده است که شما می توانید از آنها استفاده کنید.

 

 

آیا به ترفندهای کانال تلگرام تسلط دارید؟

کانال های تلگرام یک راه ارتباطی یک طرفه میان کاربر و یا بهتر است بگوییم راه ارتباطی اعضای کانال با شخص ادمین یا مدیر کانال می باشد. یک طرفه ، از این لحاظ که اعضای کانال نمی توانند مانند یک گروه به صورت خصوصی باهم در ارتباط باشند و حتی در یک کانال تلگرامی اعضای کانال نمی توانند، از اکانت سایر عضوها باخبر شوند و فقط می توانند تعداد کلی اعضای کانال را مشاهده نمایند.

در واقع کانال تلگرام می تواند نقش خبرنامه ای یا تجاری و یا حتی تفریحی داشته باشد که کاربران بنا بر سلیقه ی خود می توانند در این کانال ها عضو شوند. اکنون قصد داریم در این خبر یک سری از ترفندهای کانال تلگرام را برایتان معرفی کنیم تا شماهم از قابلیت ها و ترفندهای آن باخبر شوید.

شاید شما هم مدیر یک کانال تلگرام باشید و از ترفندهای آن اطلاعی نداشته باشید!

یک کانال تلگرام بر خلاف گروه تلگرامی می تواند چند مدیر داشته باشد و شخصی که کانال را ایجاد کرده، می تواند چندین نفررا به عنوان ادمین کانال انتخاب نماید.

در کانال تلگرام می توانید تعداد افراد مشاهده کننده ی پیام هایی که توسط ادمین های کانال گذاشته می شود را مشاهده نمایید.

در کانال این قابلیت وجود دارد که مدیر کانال می تواند پیام های ارسالی را حذف نموده و دیگر پیامی با آن محتوا در کانال مشاهده نشود.

شما می توانید مدیر کانالی باشید که عمومی باشد و مخاطبین عمومی را به خود جذب کند و ازکانال شما استفاده نمایند.

اعضای کانال ها نمی توانند سایر اعضا را مشاهده کنند و تنها فقط مدیر کانال از لیست اعضا مطلع می باشد.

شاید در کانال های تلگرام مشاهده کرده باشید که در زیر هر پیامی که گذاشته می شود ID یک شخص نشان داده شده است و این ID نشان دهنده ی ادمینی است که این پیغام را در کانال قرار داده است. این قابلیت زمانی به کار شما می آید که دارای یک کانال تجاری باشید و برای قراردادن پیام در کانال ، شخصی را استخدام کرده و بایت هرپیامی که در کانال قرار می دهد از شما بخواهد هزینه ای دریافت نماید.

 

 

ویژگی‌های جدید دوربین‌ گلکسی ‌S8 زیر ذره بین

دو پرچمدار جدید سامسونگ با دوربین های بسیار متفاوت و حرفه ای ارائه شده است. در ادامه این مقاله به بررسی دوربین های این پرچمداران جدید سامسونگ خواهیم پرداخت.

دوربین گوشی‌های هوشمند در چند سال اخیر مانند سایر بخش‌های این محصول پیشرفت‌های زیادی داشته است، از سنسورهای چند ده مگاپیکسلی گرفته تا فناوری‌هایی مانند دوال پیکسل، لرزش‌گیر اپتیکال و… که همگی دوربین‌های گوشی‌های هوشمند را به دوربین‌های حرفه‌ای DSLR نزدیک‌تر کرده‌اند.

برای کم‌کردن این فاصله تلاش‌های بسیاری صورت گرفته است، دوربین گلکسی S8 و S8+ سامسونگ تازه‌ترین تجربه موفقی است که دنیای گوشی‌های هوشمند به خود دیده است. دوربین پرچمدار سامسونگ به کمک الگوی نوینی که در پردازش تصاویر از آن بهره می‌برد، عکس‌هایی با جزئیات و وضوح بیشتر، رنگ‌های طبیعی و کیفیتی متمایز از آنچه تاکنون دیده‌اید، ثبت می‌کند.

بهبود سنسور دوربین سلفی و اضافه شدن فیلترها و استیکرهای جدید به رابط کاربری، دیگر نقاط تمایز دوربین گلکسی S8 را نسبت به نسل قبلی سری اس تشکیل می‌دهد.

پردازش برای بهترین تصویر

فرآیند پردازش تصویر در گلکسی S8 به روشی بهینه و پیشرفته تغییر کرده است، در این فرآیند عکسی که کاربر در نهایت تماشا می‌کند در واقع حاصل چندین عکسی است که دوربین از سوژه مورد نظر ثبت می‌کند. دوربین S8 این قابلیت را پیدا کرده تا با ترکیب چند عکس، در پایان بهترین و باکیفیت‌ترین تصویر را بر روی حافظه گوشی ذخیره کند.

سنسور دوربین اصلی همچنان از سنسور ۱۲ مگاپیکسلی بهره می‌برد. تغییر اما در دوربین سلفی رخ داده است. جایی که سنسور ۵ مگاپیکسلی S7 در گلکسی S8 و S8+ به ۸ مگاپیکسل رسید. فوکوس خودکار این دوربین تضمینی برای ثبت سلفی‌های بدون نقص خواهد بود.

دید در شب

دوربین اکثر گوشی‌های هوشمند برای عکس‌برداری در طول روز مناسب هستند. این گوشی‌ها دوربین‌هایی دارند که کم‌وبیش می‌تواند عکس‌های مناسبی در روشنایی روز ثبت کند، اما زندگی ما شبانه‌روزی است. برای همین به دوربینی نیاز داریم که در تاریکی شب هم به زیبایی روز خاطرات‌مان را ماندگار کند.

در گلکسی S8 و S8+ به لطف قابلیت‌هایی همچون فناوری دوال پیکسل (Dual Pixel)، دریچه دیافراگم F1.7، پیکسل‌های ۱.۴ میکرونی سنسور و لرزش‌گیر اپتیکال، جذب نور بیشتر و ثبت عکس‌های واضح و شفاف حتی در کم‌نورترین محیط‌ها امکان‌پذیر شده است.

این قابلیت‌ها دوربین گلکسی S8 را به دوربین‌های حرفه‌ای DSLR موجود در بازار نزدیک کرده است. سنسورهای این دوربین با پیکسل‌های بزرگ ۱.۴ میکرونی، جذب نور فوق‌العاده‌ای در محیط‌های تاریک انجام می‌دهند. علاوه بر این گشادگی دریچه دیافراگم F1.7 مزید بر علت شده تا عملکرد دوربین در جذب نور بهتر از قبل شود.

یکی از چالش‌های عمده کاربران برای عکس‌برداری در شب، فوکوس دوربین بر روی سوژه است. وجود فناوری دوال پیکسل در گلکسی S8 باعث تقویت عملکرد دوربین در محیط‌های کم‌ نور و همین‌ طور هنگام فوکوس بر روی سوژه‌های متحرک می‌شود. وجود لرزش‌گیر اپتیکال در سنسور دوربین‌ نوید بخش‌ عکس‌ها و فیلم‌هایی با کمترین نویز و بیشترین وضوح در روز و شب است.

بررسی ویژگی‌ها و قابلیت‌های تازه دوربین گلکسی‌های S8 و S8+ به رابط کاربری ختم می‌شود. در این بخش برای اولین بار علاوه بر فیلترهای متنوع تصاویر، شاهد استکیرها و تمبرهایی هستیم که جذابیتی مضاعف را به عکس‌ها می‌بخشند. اضافه شدن این امکانات به رابط کاربری دوربین، ثبت عکس‌های جذاب و سرگرم‌کننده بیشتری را منجر شده است.

جدیدترین پرچمداران کهکشان سامسونگ به کمک سنسور پیشرفته دوربین و قابلیت‌های به ارث برده از نسل قبلی خود تصاویری چشم‌نواز و خیره‌کننده را ثبت می‌کنند.

 

اولین لپ‌تاپ با سیستم عامل Windows 10 S عرضه شد

باشگاه خبرنگاران جوان:در حالی که هنوز بیش از 3 ماه از عرضه سیستم‌عامل ویندوز 10 اس توسط مایکروسافت نگذشته است، شرکت ایسوس اولین لپ‌تاپ خود با این سیستم عامل را در بازار عرضه کرد.

این لپ‌تاپ «VivoBook W202» نام دارد و تقریبا جزو لپ‌تاپ‌های ارزان قیمت محسوب می‌شود. قیمت این لپ‌تاپ 279 دلار (حدود یک میلیون تومان) است و مخصوص دانش آموزان و معلمان در مدارس طراحی شده است؛ در نتیجه سخت افزار چندان قدرتمندی ندارد.

گفتنی است مشخصات فنی لپ‌تاپ VivoBook W202 به این شرح است : این دستگاه از سی پی یو 1.1 گیگاهرتزی Intel Celeron N3350 پشتیبانی می‌کند. مقدار رم آن 4 و حافظه داخلی آن 64 گیگابایت است. دوربین وبکم این لپ‌تاپ 0.3 مگاپیکسل است. همچنین صفحه نمایش ویوا بوک دبلیو 202 در سایز 11.6 اینچ است و رزولوشنی معادل 1366 در 768 دارد.

این لپ‌تاپ در بازار عرضه شده و برای فروش در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

 

 

: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *