کارگردان ویلایی‌ها از ساخت فیلم جدیدش می‌گوید/گلایه سلطانی از وضعیت بازیگری در سینما/دانکرک همچنان می‌تازد+عکس

16:45 - 29 مرداد 1396
کد خبر: ۳۴۰۷۷۷
29 روز از مرداد ماه 96 با اخبار و حاشیه‌های فراوانی در عرصه هنر و فرهنگ روبرو بود که از جمله مهم‌ترین آنها می‌توان به گلایه منیر قیدی از وضعیت اکران فیلم ویلایی‌ها اشاره کرد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، 29 روز از مرداد ماه 96 با اخبار و حاشیه‌های فراوانی در عرصه هنر و فرهنگ روبرو بود که از جمله مهم‌ترین آنها می‌توان به گلایه منیر قیدی از وضعیت اکران فیلم ویلایی‌ها اشاره کرد.

بی‌انگیزه شدن نادر فلاح پس از نگرفتن چند دوره از جوایز سینمایی، صحبت‌های شهره سلطانی در مورد انتخاب نقش در سینما و فروش فیلم "دانکرک" ساخته کریستوفر نولان از دیگر اخبار مهم حوزه فرهنگ و هنر در روز گذشته بود.

بسته فرهنگی میزان

گلایه منیر قیدی از اکران نا مناسب فیلمش/ "ویلایی‌ها" به نحوی که حقش بود دیده نشد

منیر قیدی نویسنده و کارگردان سینما که سال گذشته با فیلم "ویلایی‌ها" در جشنواره فیلم فجر خوش درخشیده بود در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی ٬ درخصوص فعالیت‌های بعدی خود در عرصه سینما گفت: در حال حاضر نگارش فیلمنامه جدیدم را آغاز کرده ام. این فیلم فضایی متفاوت از ویلایی‌ها داشته و در حوزه دفاع مقدس نیست.

استعداد درخشان جشن منتقدین سینما درباره حضور خود در جشنواره فجر امسال افزود: گمان نمی‌کنم نگارش فیلمنامه به زودی به پایان برسد. در ضمن عجله چندانی برای ساخت فیلم بعدی‌ام ندارم و این فیلم قطعاً به جشنواره فجر امسال نخواهد رسید.

برای مشاهده ادامه این گفت‌وگو اینجا کلیک کنید.

 شهره سلطانی

صرفاً یک جماعت خاص در سینما بازی می‌کنند/به امثال من نقش نمی‌رسد/اولین فیلمم آماده اکران است

شهره سلطانی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون که به تازگی در سریال "پنچری" به ایفای نقش پرداخته بود در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی ، درخصوص فعالیت‌های اخیر خود در عرصه بازیگری گفت: فیلم "خیابان شصت‌ و هشتم‌" را به کارگردانی خودم در سینمای هنر و تجربه آماده اکران دارم و امیدوارم به زودی در سینماها اکران شود. این فیلم یک سکانس پلان بسیار پیچیده بود که قبل از فیلمبرداری 12 روز تمرین را برای ما به همراه داشت.

کارگردان فیلم "خیابان شصت و هشتم" درباره بازیگران این فیلم اضافه کرد: در این فیلم لیلا بلوکات، مارال فرجاد، لیلا برخورداری، ایمان صفا، ایرج تدین، مهتاب نوری، سحر شاطری، علی ولی‌لو، سیامک صفا و بهروز پناهنده به ایفای نقش می‌پردازند. این فیلم موضوعی اجتماعی داشته و به مسائل و مشکلات بین زوج‌ها می‌پردازد.

برای مشاهده ادامه این گفت‌وگو اینجا کلیک کنید.

فیلم دانکرک

مهیج‌ترین فیلم این روزهای هالیوود در آستانه 400 میلیون دلاری شدن+عکس

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، فیلم سینمایی "دانکرک" به کارگردانی "کریستوفر نولان" فروش جهانی 200 میلیون دلار را رد کرد تا در کل با فروش هالیوود خود رقم 376 میلیون دلار را به ثبت برساند.

این فیلم در اولین هفته از اکران خود با نظر موافق بسیاری از منتقدان سینما روبرو شده و برخی این فیلم را بهترین اثر قرن اعلام کرده‌اند. نولان این بار برای ساخت این فیلم به سراغ تکنولوژی آی مکس رفته است.

سیلیان مورفی، کنت برانا، تام هاردی، مارک رایلنس، فیون وایتهد و هری استایلز از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند. این محصول کمپانی وارنر برادرز ژوئیه سال ۲۰۱۷ اکران خود را آغاز کرده است.

برای مشاهده ادامه این گزارش اینجا کلیک کنید.

محمود فلاح

گلایه محمود فلاح از نبود حمایت برای حفظ لوکیشن مختارنامه/ دکورهای سریال ماندگار تاریخی در حال تخریب

محمود فلاح تهیه‌کننده سریال «مختارنامه» در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی گفت: در مورد شهرک «مختارنامه» سازمان صدا و سیما به من اعلام کرد که این دکورها را نمی‌خواهد و من هم آنجا را به مالکان واگذار و انبارها را به‌طور کامل تخلیه کردم.

وی ادامه داد: ماجرای شهرک «مختارنامه» پس از دو سال دوندگی من، اینگونه به پایان رسید و هیچ درخواستی از سوی صداوسیما که می‌توانست نقش بسیار مؤثری را ایفا کند و همچنین بخش خصوصی، صورت نگرفت.

تهیه‌کننده سریال «مختارنامه» تصریح کرد: پس از واگذار کردن این شهرک دیگر به آن منطقه نرفته‌ام اما با توجه به اینکه حفظ دکورها نیاز به نگهداری دارد، فکر می‌کنم تلاشی برای نگاه داشتن آن صورت نگرفته و به همین دلیل دکورها در حال تخریب است.

برای مشاهده ادامه این گفت‌وگو اینجا کلیک کنید.

نادر فلاح

نادر فلاح از نگرفتن جایزه درجشنواره‌ها بی‌انگیزه شد/داوران چرا مرا نمی‌بینند

نادر فلاح بازیگر سینما٬ تئاتر و تلویزیون که با بازی در فیلم سینمایی "سد معبر" طی سال گذشته نظر همه را به خود جلب کرده بود در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه فرهنگی درخصوص فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: در حال حاضر مشغول تمرین نمایشی به نام "غسالخانه" هستم که از دوازدهم شهریور ماه در تالار حافظ تهران روی صحنه می‌رود.

وی درباره حضور دوباره خود در تلویزیون افزود: علاوه بر این تئاتر هم‌اکنون جلوی دوربین سریال "هاتف" به کارگردانی بهرنگ توفیقی هستم و در آن به ایفای نقش می‌پردازم. این اثر سریالی مناسبتی بوده و محرم امسال از تلویزیون پخش خواهد شد.

بازیگر نمایش "دریبل" نقش خود در این سریال را اینگونه توصیف کرد: نقشم در سریال هاتف بسیار متفاوت بوده و در موقعیت‌های ویژه‌ و عجیبی قرار می‌گیرد. فیلمنامه و نقش توسط نعمت الله به خوبی نوشته شده و امیدوارم تماشاگران از دیدن نقش من غافلگیر شوند.

برای مشاهده ادامه این گفت‌وگو اینجا کلیک کنید.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *