تنفر نامزد بهترین بازیگر نقش اول زن جشن منتقدان از بازیگری/انتظار داشتم جایزه بهترین بازیگر زن را بگیرم

14:00 - 30 مرداد 1396
کد خبر: ۳۴۰۷۲۴
بازیگر فیلم "خانه" گفت: شاید توقع زیادی باشد اما انتظار داشتم جایزه جشن منتقدین را بگیرم. البته خیلی خوشحالم که در اولین تجربه بازیگری در کنار اسامی بازیگران بزرگی همچون ثریا قاسمی و لیلا حاتمی قرار داده شدم.

محدثه حیرت بازیگر جوان فیلم سینمایی "خانه" در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی ، با اشاره به تنفر خود از بازیگری گفت: شاید باورتان نشود که در ابتدا بی‌نهایت از سینما و بازی در این عرصه متنفر بودم اما بعد از آشنایی با گروه اصغر یوسفی نژاد و درس‌هایی که از وی گرفتم به طور کلی نظرم عوض شود. با تمام قدرت می‌خواهم به راهم ادامه دهم و سعی می‌کنم در انتخاب‌هایم با نهایت دقت عمل کنم.

وی درخصوص چگونگی ورود خود به عرصه بازیگری افزود: من در شهر تبریز از زمان هنرستان بازیگری خواندم و بعد از آن تحصیلات دانشگاهی خود را نیز در همین زمینه ادامه دادم. زمانی که قرار شد اصغر یوسفی‌نژاد فیلم "خانه"را بسازد از من دعوت شد تا برای این نقش تست دهم و خوشبختانه برای ایفای آن پذیرفته شدم.

محدثه حیرت

وی اولین تجربه سینمایی‌اش را اینگونه توصیف کرد: در هرصورت بازی در اولین فیلم تنش و استرس‌های فراوانی را به همراه دارد و من هم از این قاعده مستثنا نبودم اما بعد همه چیز به سرعت رنگ دیگری پیدا کرد و این هیجانات به آرامش مبدل شد. اگر عاشق سینما باشی تمام سختی ها و هیجانات آن به لذت تبدیل می‌شود.

وی درباره نامزد شدنش در جشن منتقدان سینما برای دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن تصریح کرد: شاید توقع زیادی باشد اما انتظار داشتم جایزه جشن منتقدین را بگیرم. البته خیلی خوشحالم که در اولین تجربه بازیگری در کنار اسامی بازیگران بزرگی همچون ثریا قاسمی و لیلا حاتمی قرار داده شدم.

محدثه حیرت

حیرت با اشاره به زمان اکران فیلم "او(خانه)"، درباره حضور دوباره‌اش در جشنواره فجر امسال خاطرنشان کرد: فیلم "او" به امید خدا پاییز امسال اکران خواهد شد. چندین پیشنهاد جدی داشته‌ام اما در حال حاضر قراردادی بسته نشده است. به طور قطع در جشنواره فجر امسال حاضر خواهم بود و امیدوارم اتفاقات خوبی برای من بیفتد. من در تئاتر جایزه بسیار زیادی گرفتم و گرفتن جایزه فجر برایم اهمیتی ندارد اما در اصل فجر جایگاهی است که فیلم به خوبی دیده می‌شود.


برچسب ها: فیلم خانه

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *