سینا سرلک پس از مدت‌ها با مخاطبانش دیدار می‌کند/ خواننده گروه رومی از آثار خاطره انگیزش می‌خواند

13:00 - 29 مرداد 1396
کد خبر: ۳۴۰۵۱۵
سینا سرلک در جدیدترین کنسرت خود با اجرای آثار خاطره انگیز خود روی صحنه می‌رود و پس از مدت‌ها با مخاطبانش دیدار می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، سینا سرلک پس از مدت‌ها انتظار هوادارانش در شهر رشت روی صحنه می‌رود و آثار خاطره انگیز خود را اجرا می‌کند.

سرلک در دوره‌ای که فرهاد فخرالدینی رهبر ارکستر ملی ایران بود و همچنین زمانی که نادر مشایخی رهبری ارکستر سمفونیک تهران را بر عهده داشت، با این دو ارکستر همکاری می‌کرد.

سینا سرلک

بیشترین حوزه فعالیت سینا سرلک در زمینه موسیقی ایرانی بوده است با این حال در مقطعی از زمان می‌توان آثار این هنرمند در زمینه موسیقی تلفیقی را گوش کرد.

بیشترین حجم فعالیت‌های سینا سرلک در عرصه موسیقی تلفیقی را می‌توان در خلال همکاری او با گروه "رومی" به سرپرستی پدرام درخشانی و نتایج این همکاری در آلبوم "رومی ۳" مشاهده کرد.

یکی از درخشان‌ترین اجرا‌های صحنه‌ای سینا سرلک نیز مربوط به کنسرت او همراه با گروه "رومی" می‌شود که چند سال قبل در جشنواره بین المللی موسیقی فجر اتفاق افتاد.

آلبوم "رومی ۳" از ۸ قطعه به نام‌های یک روز به شیدایی، آبگینه، طالب بی‌قرار، ابیانه، زندگی زیباست، سنتور من، قصۀ من و ۲۰۰۰۰ سنتور زیر دریا تشکیل شده است.

سینا سرلک

این هنرمند در سری جدید فعالیت‌های صحنه‌ای خود کنسرت‌هایی را در تهران و دیگر شهر‌های ایران برگزار می‌کند که در این راستا از شهر رشت شروع کرده است.

سینا سرلک ۲ شهریور در دو نوبت ۱۸:۰۰ و ۲۱:۰۰ در سالن خاتم الانبیا شهر رشت روی صحنه می‌رود.

گزارش از بهاره کنجکاوفرد



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *