جادوی موسیقی در امتداد شلیک گلوله/برخورد نزدیک با جنگ جهانی دوم در نمایش آشویتس زنان+عکس

15:00 - 28 مرداد 1396
کد خبر: ۳۴۰۴۳۶
نمایش "آشویتس زنان" به نویسندگی و کارگردانی "علی صفری" از دوازدهم شهریور ماه ۹۶ در خانه نمایش دا روی صحنه خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، نمایش "آشویتس زنان" به نویسندگی و کارگردانی "علی صفری" از دوازدهم شهریور ماه ۹۶ در خانه نمایش دا روی صحنه خواهد رفت.

آشویتس زنان

آشویتس زنان روایتگر مشکلات و سختی‌هایی است که جنگ جهانی دوم برای خانواده‌ها و زنان به همراه داشته و در همین بستر به شرح مشکلات سه تن از زنان کشور‌های لهستان، فرانسه و آلمان می‌پردازد که در خلال جنگ خانه و خانواده شان را از دست می‌دهند.

در این اثر موسیقی نقش عمده‌ای را ایفا کرده و به نوعی شخصیت‌های آن همه در جدال با جنگ به موسیقی پناه می‌برند. موسیقی جزو جدایی ناپذیر لحظه به لحظه آشویتس زنان است به نحوی که گروهی مشتمل بر ده نفر اجرای موسیقی آشویتس زنان را بر عهده دارند.

آشویتس زنان

رها حاجی‌زینل بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون که پیش از در ارکستر فیلارمونیک تهران عضویت داشت رهبری گروه موسیقی را بر عهده خواهد داشت. سیاوش همزه و پروشات مشایخی به عنوان نوازندگان ویولن سل، اشکان حشمتی در مقام نوازنده کوبه‌ای و محمد‌امین فرخی، مهدی ابوحمزه و آذین الهی در جایگاه گروه آوا و وکال موسیقی این اثر را شکل می‌دهند.

آشویتس زنان

این نمایش از دوازدهم شهریور ماه ساعت ۱۹ به مدت ۱۵ شب در خانه نمایش دا روی صحنه رفته و یکی از داوطلبان حضور در جشنواره تئاتر فجر خواهد بود. شایان ذکر است که این نمایشنامه از سوی "امیرجادوسخن" کارگردان شهر رشت نیز برای جشنواره فجر ارسال شده است.

امیر شمس، یگانه رجبی، شهرزاد محمودی و یاسمن میرزایی در این نمایش به ایفای نقش پرداخته‌اند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *