اجازه نمی‌دهیم هیچ کارخانه‌ای در استان تعطیل شود

11:00 - 28 مرداد 1396
کد خبر: ۳۴۰۳۵۳
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان مازندران گفت: در راستای اجرای اقتصاد مقاومتی، اجازه نمی‌دهیم هیچ کارخانه‌ای در استان تعطیل شود چراکه تعطیلی کارخانه ها، تضعیف اشتغال و اقتصاد را موجب خواهد شد.

به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی دادگستری مازندران، حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی تقوی فرد پیش از ظهر امروز در جلسه کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری استان تصریح کرد: متاسفانه امروز بجای اقتصاد مقاومتی، مقاومت برخی افراد در اقتصاد را شاهد هستیم که نتیجه آن چیزی جز ضرر برای جامعه نخواهد بود.

رئیس کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری استان مازندران با اشاره به برخی قوانین دست و پاگیر موجود دربانک ها، افزود: متاسفانه شیوه برنامه ریزی برای اقتصاد، موجب دردسر در سیستم اقتصادی شده و امروز هیچ مدیر بانک و کارخانه داری را پیدا نمی‌کنید که از وضعیت موجود اقتصادی خود راضی باشد.

حجت الاسلام والمسلمین تقوی فرد همچنین با تصریح این مطلب که خیر همگان در اجرای فرامین مقام معظم رهبری است، بر لزوم اجرای دقیق اقتصاد مقاومتی تاکید و اظهار کرد: در حد امکان از تعطیلی کارخانه‌ها در استان جلوگیری می‌کنیم تا اشتغال از بین نرود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *