بوی سیب را برای تمامی شهدای فداکار دفاع مقدس خوانده‌ام/مهم‌ترین برنامه موسیقی تلویزیون در بلاتکلیفی

6:30 - 28 مرداد 1396
کد خبر: ۳۳۹۷۲۷
خواننده آلبوم " خاطرات گمشده" گفت: در خصوص تولید فصل جدید برنامه شب کوک موضوع امیدوار کننده‌‌ای نشنیدم و سرنوشت این برنامه به صورت قطعی مشخص نیست.

فریدون آسراییفریدون آسرایی خواننده موسیقی پاپ در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی گفت: در آخرین صحبتی که با تهیه کننده برنامه "شب کوک" داشتم، در خصوص تولید فصل جدید این برنامه موضوع امیدوار کننده‌‌ای نشنیدم و سرنوشت این برنامه به صورت قطعی مشخص نیست.

وی ادامه داد: تصور می‌کنم وضعیت تولید برنامه‌های مربوط به آثار نمایشی از جمله برنامه‌های سینمایی بهتر از وضعیت تولید برنامه‌های ویژه موسیقی است.

خواننده آلبوم " عشق یعنی" تصریح کرد: در شرایط کنونی خواننده‌های بسیاری را داریم که آثاری را ویژه شهدا می‌خوانند همانگونه که من قطعه " بوی سیب" را برای تمامی شهدا دفاع مقدس و فداکار کشورم خوانده‌ام، از این رو تصور می‌کنم بهتر است در زمینه تولید برنامه‌های موسیقایی نگاه وسیع‌تری صورت بگیرد و از ظرفیت‌ها و توانایی‌های هنرمندان این عرصه بهره گرفته شود.

وی در ادامه صحبت‌های خود اظهار کرد: موسیقی پاپ ظرفیت‌های بسیاری دارد و امکان استفاده از آن در زمینه‌های مختلف وجود دارد. " شب کوک" یکی از پربیینده‌ترین برنامه‌های تلویزیون بود و زمینه‌ای مناسب را جهت بروز استعداد‌های جوان در عرصه موسیقی فراهم کرد.

آسرایی یادآور شد: معرفی جوانان خلاق و با استعداد در عرصه موسیقی به ویژه موسیقی پاپ در برنامه " شب کوک" اتفاقی در خور توجه بود که مدتی است با تولید نشدن این برنامه شاهد ادامه این روند نیستیم.

وی افزود: یکی از مهمترین تفاوت‌های برنامه " شب کوک" با سایر برنامه‌های پربیننده در این بود که بسیاری از افراد در منزل درباره این برنامه بحث می‌کردند و به بیان اختلاف سلیقه‌های خود می‌پرداختند و این بحث‌ها همه افراد را به این برنامه تلویزیونی علاقمند کرده بود که این اتفاق جای خوشحالی داشت.

این خواننده موسیقی پاپ خاطرنشان کرد: برنامه‌هایی مانند " شب کوک" شرایط لازم را برای جوان‌هایی که از امکان مالی لازم برای خواننده شدن بهره‌مند نبودند را فراهم می‌کرد تا پس از حضور در این برنامه و اجرای بتوانند به شکل حرفه‌ای‌تری در عرصه موسیقی فعالیت کنند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *