افزایش وضعیت اسفناک دختران مهاجر آفریقایی در ایتالیا

11:34 - 22 مرداد 1396
کد خبر: ۳۳۸۴۱۰
دسته بندی: حقوق بشر ، عمومی
کارمندان بررسی مشاغل شهری در ایتالیا گزارش دادند که در ماه‌های اخیر تعداد دختران آفریقایی مهاجر به ویژه اتباع نیجریه که به سمت تن فروشی و روسپی گری رو آورده اند، افزایش چشم گیری داشته است.

افزایش وضعیت اسفناک دختران مهاجر آفریقایی در ایتالیابه گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از مرکز پایش ستاد حقوق بشر، کارمندان بررسی مشاغل شهری در ایتالیا اذعان کرده‌اند که در ماه‌های اخیر تعداد دختران آفریقایی مهاجر به ویژه اتباع نیجریه که به سمت تن فروشی و روسپی گری رو آورده اند، افزایش چشم گیری داشته است؛ به طوری که تقریبا تمامی زنان جوان نیجریه‌ای وارد شده به شهر‌های ساحلی ایتالیا اقدام به خودفروشی می‌کنند.

علت اصلی این اتفاق نیز بدهکار بودن زنان مهاجر به کسانی است که آن‌ها را به اروپا قاچاق می‌کنند و به دلیل فقر و نداشتن پول کافی مجبور به تن فروشی جهت پرداخت بدهی خود به قاچاقچیان انسان هستند.

طبق این گزارش، مقامات ایتالیایی تخمین زده اند که طی دو سال گذشته حدود ۱۶ هزار زن نیجریه‌ای که اکثر آن‌ها دختران ۱۶ تا ۱۷ ساله هستند، توسط قاچاقچیان به ایتالیا وارد شده اند.

تعداد زنان نیجریه‌ای وارد شده به ایتالیا از ۱۴۵۴ نفر در سال ۲۰۱۵ به بیش از ۱۱ هزار نفر در سال ۲۰۱۶ رسیده که بر اساس آمار سازمان بین المللی مهاجرت، ۸۰ درصد از آنان به دلیل فقر و ناتوانی در خیابان‌ها به روسپیگری می‌پردازند.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *