۴ رستوران به دلیل عرضه غذای غیربهداشتی در گیلان تعطیل شد

11:07 - 22 مرداد 1396
کد خبر: ۳۳۸۳۹۳
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گیلان گفت: در راستای اجرای طرح نظارت بر عرضه کالا و خدمات ۴ رستوران به دلیل عرضه غذای غیربهداشتی و نامناسب بودن شرایط محیطی تعطیل شد.

۴ رستوران به دلیل عرضه غذای غیربهداشتی در گیلان تعطیل شدبه گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی، رضا قشلاقی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گیلان با اشاره به برگزاری طرح نظارت بر مراکز عرضه کالا و خدمات مستقر در سواحل این استان گفت: این طرح با مشارکت تعزیرات حکومتی، صنعت، معدن و تجارت، میراث فرهنگی و گردشگری، اتاق اصناف و مراکز بهداشت و دامپزشکی انجام می‌شود.

وی گفت: در این طرح تاکنون ۱۸۲ واحد مورد بازرسی قرار گرفته که مقدار ۲۲۱ کیلوگرم مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته و غیربهداشتی از این واحد‌ها کشف و ضبط شده است. پرونده تخلف برای ۲۳ واحد در تعزیرات حکومتی در حال رسیدگی می‌باشد.

قشلاقی افزود: در همین راستا ۴ رستوران به دلیل عرضه غذای غیربهداشتی و نامناسب بودن شرایط محیطی تعطیل شده است.

این مقام مسئول تصریح کرد: همچنین در یک گشت مشترک که با حضور دستگاه‌های نظارتی انجام شد، یک واحد عرضه کالا و ۳ واحد پذیرایی به دلیل عدم رعایت مقررات بهداشتی موقتا پلمب شده است و مقدار ۹۹ کیلو انواع مواد غذایی غیربهداشتی نیز کشف و در محل معدوم شد.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *