ترامپ در گزارش ماه اکتبر قصد خروج از توافق هسته‌ای را دارد

11:49 - 20 مرداد 1396
کد خبر: ۳۳۷۷۳۳
شبکه «آی-24» به نقل از یک منبع آگاه در کاخ سفید مدعی شد که ترامپ در گزارش ماه اکتبر خود از توافق هسته‌ای خارج می‌شود.

ترامپ در گزارش ماه اکتبر قصد خروج از توافق هسته‌ای را داردبه گزارش گروه بین‌الملل ، شبکه «آی-24» به نقل از یک منبع آگاه در کاخ سفید مدعی شد که ترامپ در گزارش ماه اکتبر خود از توافق هسته‌ای خارج می‌شود.

این شبکه خبری به نقل از مقامات کاخ سفید مدعی شد که در ماه اکتبر ترامپ پایبندی ایران به توافق هسته‌ای را تأیید نخواهد کرد.

در ادامه این گزارش آمده است: ماه آوریل و همچنین ماه ژوئن ترامپ با اکراه پایبندی ایران به توافق هسته‌ای را تأیید کرد و از مشاوران خود خواستار شد تا مدارکی مبنی بر فریبکاری ایران و نقض توافق هسته‌ای از سوی ایران جمع‌آوری کنند.

ترامپ که در حال حاضر در تعطیلات کاری در نیوجرسی به سر می‌برد شب گذشته بار دیگر مدعی شد که ایران به روح برجام پایبند نبوده است.

پیش از این نیز رسانه‌های آمریکایی از تصمیم رئیس جمهور آمریکا مبنی بر منصوب کردن افراد مورد اعتماد خود برای گزارش سه ماهه بعدی درباره پایبندی ایران به توافق هسته‌ای که موعد آن ماه اکتبر است خبر داده‌ و نوشتند به احتمال زیاد مدارکی که دولت آمریکا برای اثبات عدم پایبندی ایران به توافق هسته‌ای، درصدد جمع‌آوری آنها است جنبه‌های مربوط به روح برجام را هدف می‌دهند نه مفاد  این توافق را.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *