رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

آشتی دوباره شهرداری با دولت الزامی است/ برنامه ریزی برای تعامل سازنده شورای شهر با شهرداری

10:33 - 18 مرداد 1396
کد خبر: ۳۳۷۱۹۱
اعضای منتخب شورای پنجم شهردار تهران درخواست های خود از شهردار آینده را اعلام کردند.

آشتی دوباره شهرداری با دولت الزامی است/ برنامه ریزی برای تعامل سازنده شورای شهر با شهرداریبه گزارش خبرنگار گروه جامعه ، جلسه اعضای منتخب شورای پنجم شهر تهران با گزینه های شهرداری برگزار شد.

در این جلسه و پس از ارائه برنامه ها از سوی محمد علی نجفی، محمد سالاری، منتخب مردم در دوره پنجم شورای شهر تهران گفت: اگر رویکرد اجماع حاکمیت در شهرداری تهران و شورای شهر وجود نداشته باشد، شهردار نمی تواند به مشکلات رسیدگی کند. وی افزود: بحث نظارت پذیر نبودن شهرداران اکنون یکی از مشکلات است و باید در این رابطه تصمیم گیری شود.

 

در ادامه این جلسه، سید حسین رسولی گفت: از منظر اصلاح طلبان راه پاستور از بهشت نمی گذرد و شهردار نباید توجهی به موضوع ریاست جمهوری داشته باشد.

وی با ارائه درخواستی از محمد علی نجفی تصریح کرد: از شما درخواست می کنم که به پزشک خود بگویید این بار به شما توصیه نکند که از حضور در شهرداری تهران انصراف دهید و با ادامه فعالیت در این حوزه، امور شهر را در صورت انتخاب پیش ببرید.

منتخب مردم در پنجمین دوره شورای شهر تهران با اشاره به مشکلات شهرداری و دولت خاطرنشان کرد: 14 سال شهرداری با دولت قهر بوده و امروز باید این روند تغییر پیدا کند.

در ادامه این جلسه، سید ابراهیم امینی گفت: یکی از مشکلات و دغدغه های موجود، نحوه تعامل شورای شهر و شهردار است.

وی افزود: در شورای اول شهر تهران خاطرات خوبی از نحوه تعامل شورا و شهرداری موجود نبود و به همین خاطر لازم است شورای پنجم تعامل بهتری با شهردار داشته باشد.

منتخب مردم در شورای پنجم شهر تهران تعامل سازنده شورای شهر با شهردار را الزامی دانست و خاطرنشان کرد: برای پیشبرد اهداف، لازم است شهردار توجه ویژه ای به موضوع تعامل با شورای شهر داشته باشد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *