رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

کنایه لاریجانی به «سلفی با موگرینی» و جهدبلیغ معاون ظریف

9:49 - 18 مرداد 1396
کد خبر: ۳۳۷۱۴۱
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی دقایقی با خنده نمایندگان بخاطر کنایه علی لاریجانی به «سلفی با موگرینی» همراه شد.
کنایه لاریجانی به «سلفی با موگرینی» و جهدبلیغ معاون ظریفبه گزارش خبرنگار گروه سیاسی ، اولین دستورکار امروز خانه ملت بررسی گزارش کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی درباره «لایحه الحاق دولت جمهوری اسلامی ایران به پیمان مودت و همکاری در جنوب شرقی آسیا» بود.

پس از اظهار نظر موافقان و مخالفان، حسن قشقاوی معاون امور مجلس وزیر امور خارجه نیز به عنوان نماینده دولت در جایگاه ناطقان حاضر شد و از این لایحه دفاع کرد.
 
البته قشقاوی فرصت را غنیمت شمرد و از تریبون خانه ملت گریزی هم به مراسم تحلیف ریاست جمهور دوازدهم و حاشیه های آن زد و اوج همکاری‌های ایران با سایر کشورها در برگزاری مراسم تحلیف را عجیب و خوب توصیف کرد.

علی لاریجانی که اداره مجلس را برعهده داشت به میان صحبت های معاون ظریف آمد و با خنده گفت: درست است بخصوص با آن عکسی که شما گرفته‌اید عجیب‌تر هم شده است!

قشقاوی هم در پاسخ با خنده گفت: آقای لاریجانی من جهدبلیغ کردم از سلفی جلوگیری کنم و عکس درست حسابی بگیرم، فیلمش هم الان موجود است که من تلاش کردم.
 
این جهدبلیغ و کنایه لاریجانی خنده نمایندگان را در پی داشت و حتی جهانبخش محبی نیا با تشکر از لاریجانی این مطایبه را باعث «ادخال سرور» دانست.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *