سرگذشت غم‌انگیز دختر نوجوان آلمانی؛ رویای خانه بزرگ و شوهر فداکار بلای جان «لیندا وِنزِل»+تصاویر

22:00 - 16 مرداد 1396
کد خبر: ۳۳۶۶۲۳
پیش از این در گزارشی تشریح شد که داعش با چه ترفندهایی و چگونه دختران اروپایی را صفوف خود جذب می‌کند در این گزارش سرگذشت غم‌انگیز یک دختر نوجوان 16 آورده شده که یک سال پیش «وعده‌های رویایی» داعشی‌ها او را از آلمان به میدان های جنگ سوریه و عراق کشاند.

به گزارش گروه بین‌الملل ، وب‌سایت «میرور» به تازگی گزارشی منتشر کرده که سرنوشت دردناک دختر نوجوان آلمانی را سال گذشته به تروریست های داعش در عراق پیوسته و هم‌اکنون به عنوان تروریست در اسارت نیروهای عراقی قرار دارد شرح می‌دهد.

 

لیندا ونزل


نیروهای عراقی در ادامه پاکسازی شهر موصل از نیروهای جامانده از تروریست های داعش به تازگی دختر نوجوان 16 ساله آلمانی به نام «لیندا وِنزِل» را در خرابه‌های موصل بازداشت کرده‌اند.


به گفته پایگاه «میرور» در پیام ویدئویی که «لیندا وِنزِل» این «عروس جهادی» پس از بازداشت خود منتشر کرده ضمن اعلام پشیمانی از پیوستن به گروه داعش خواستار بازگشت به آلمان شده و با چشمانی گریان از دلتنگی خود برای والدینش و بودن در کنار آنها می‌گوید و ملتمسانه درخواست می‌کند که به زادگاهش در شهر « پولسنیتس» و به آغوش خانواده‌اش برگردد.

 

عروس جهادی


«لیندا ونزل» در بخشی از این پیام تصویری با چشمانی گریان درخواست می‌کند که «من مي خواهم از سلاح، جنجال و جنگ دور شوم، مي خواهم به کشورم و نزد خانواده ام برگردم.»

به گزارش گروه بین‌الملل ، وب‌سایت «میرور» به تازگی گزارشی منتشر کرده که سرنوشت دردناک دختر نوجوان آلمانی را سال گذشته به تروریستهای داعش در عراق پیوسته و هم‌اکنون به عنوان تروریست در اسارت نیروهای عراقی قرار دارد شرح می‌دهد. نیروهای عراقی در ادامه پاکسازی شهر موصل از نیروهای جامانده از تروریستهای داعش به تازگی دختر نوجوان 16 ساله آلمانی به نام «لیندا وِنزِل» را درخرابه‌های موصل بازداشت کرده‌اند. به گفته پایگاه «میروو» در پیام ویدئویی که «لیندا وِنزِل» این «عروس جهادی» پس از بازداشت خود منتشر کرده ضمن اعلام پشیمانی از پیوستن به گروه داعش خواستار بازگشت به آلمان شده و با چشمانی گریان از دلتنگی خود برای والدینش و بودن در کنار آنها می‌گوید و ملتمسانه درخواست می‌کند که به زادگاهش در شهر « پولسنیتس» و به آغوش خانواده‌اش برگردد. «لیندا ونزل» در بخشی از این پیام تصویری با چشمانی گریان درخواست می‌کند که «من مي خواهم از سلاح، جنجال و جنگ دور شوم، مي خواهم به کشورم و نزد خانواده ام برگردم.» اما بازگشت این نوجوان آلمانی به دامان خانواده به سادگی نخواهد بود چرا که طبق این گزارش به علت حضور و شرکت «لیندا ونزل» در صفوف تروریستهای داعش و بنا به قوانین عراق به اعدام محکوم خواهد شد و در صورتی که به آلمان برگردد حکم 10 سال زندان در انتظار او است. «عروس جهادی» عنوانی است که غربی‌ها برای زنان و دختران غربی به کار می‎‌برند که طی سالهای گذشته   به گروه داعش پیوسته‌اند. افزون بر این نوجوان آلمانی نیروهای عراقی طی هفته‌های گذشته و پس از آزادسازی شهر موصل 20 دختر و زن از کشورهای مختلف از جمله روسیه، ترکیه، کانادا، و چچن بازداشت کرده‌اند.  این نوجوان آلمانی یک سال پیش برای پیوستن به تروریستهای داعش از فرودگاه فرانفورک به ترکیه پرواز می‌کند و از آنجا به سوریه و سپس عراق می‌رود. بنا به این گزارش این نوجوان آلمانی پیش از سفر به سوریه و عراق از طریق شبکه‌های اجتماعی با عناصر تروریستی آشنا  و پس از مدتی به شدت عاشق و دلبسته به آنها می‌شود؛ گفته می‌شود که در آن دوران «لیندا ونزل» در وضعیت روحی مناسی نبوده‌است و به همین علت جذب آموزه‌های تروریستی شده‌است. مقامات امنیتی آلمان از فعالیتهای «لیندا ونزل» در رسانه‌های اجتماعی آگاه بوده‌اند و پیش از اینکه از آلمان خارج شود به گمان اینکه در حال طرح‌ریزی یک جنایت بزرگ است تحت نظارت جدی قرار گرفته بود. پس از اینکه «لیندا ونزل» به‌یک‌باره ناپدید شد مادر وی گفته بود: لیندا کاملا مغزشویی شده بود، امیدوارم که بتوانیم او را به خانه بازگردانیم. «رینر دبیلیو» پدر «لیندا» که از طریق خبر رادیو باخبر شده که او زنده است می‌گوید: هنگامی که فهمیدم زنده‌اس قلبم شکست، با تمام وجودم می‌خواهم که لیندای من صحیح و سالم به خانه بازگردد، همیشه منتظر او خواهم ماند. «میرور» در پایان می‌نویسد: تروریستهای داعش بسیاری از دختران نوجوان را با وعده‌های رویایی گول می‌زنند، وعده‌هایی مانند خانه بزرگ، ماشین زیبا، مراقبت پزشکی، خدمتکار و یک شوهر فداکار. اما با کمال تأسف واقعیت چیزی بسیار متقاوت است، مشاهده صحنه‌های کشتار و جنگ، تجاوز و آزار و اذیت تنها بخشی از این زندگی وعده داده‌شده‌ است. اگر خیلی هم خوش‌شانس باشند خود را در آشپزخانه‌ای خواهند یافت که هر روز باید برای صدها داعشی پخت‌وپز کنند و توسط آنها مورد تجاوز و آزار واذیت قرار گیرد، و افزون بر این به آنها کمک کند تا از طریق شبکه‌های اجتماعی دختران نوجوان بیشتری را در دام داعش گرفتار کند.


اما بازگشت این نوجوان آلمانی به دامان خانواده به سادگی نخواهد بود چرا که طبق این گزارش به علت حضور و شرکت «لیندا ونزل» در صفوف تروریستهای داعش و بنا به قوانین عراق به اعدام محکوم خواهد شد و در صورتی که به آلمان برگردد حکم 10 سال زندان در انتظار او است.

 

عروس جهادی


«عروس جهادی» عنوانی است که غربی‌ها برای زنان و دختران غربی به کار می‎‌برند که طی سال های گذشته به گروه داعش پیوسته‌اند.

لیندا ونزل


افزون بر این نوجوان آلمانی نیروهای عراقی طی هفته‌های گذشته و پس از آزادسازی شهر موصل 20 دختر و زن از کشورهای مختلف از جمله روسیه، ترکیه، کانادا، و چچن بازداشت کرده‌اند.

این نوجوان آلمانی یک سال پیش برای پیوستن به تروریست های داعش از فرودگاه فرانفورت به ترکیه پرواز می‌کند و از آنجا به سوریه و سپس عراق می‌رود.

عروس جهادی


بنا به این گزارش این نوجوان آلمانی پیش از سفر به سوریه و عراق از طریق شبکه‌های اجتماعی با عناصر تروریستی آشنا و پس از مدتی به شدت دلبسته به آنها می‌شود؛ گفته می‌شود که در آن دوران «لیندا ونزل» در وضعیت روحی مناسبی نبوده‌است و به همین علت جذب آموزه‌های تروریستی شده‌است.


مقامات امنیتی آلمان از فعالیتهای «لیندا ونزل» در رسانه‌های اجتماعی آگاه بوده‌اند و پیش از اینکه از آلمان خارج شود به گمان اینکه در حال طرح‌ریزی یک جنایت بزرگ است تحت نظارت جدی قرار گرفته بود.

عروس جهادی


پس از اینکه «لیندا ونزل» به‌یک‌باره ناپدید شد مادر وی گفته بود: لیندا کاملا مغزشویی شده بود، امیدوارم که بتوانیم او را به خانه بازگردانیم.


«رینر دبیلیو» پدر «لیندا» که از طریق خبر رادیو مطلع شده که او زنده است می‌گوید: هنگامی که فهمیدم زنده‌است قلبم شکست، با تمام وجودم می‌خواهم که لیندای من صحیح و سالم به خانه بازگردد، همیشه منتظر او خواهم ماند.

عروس جهادی


«میرور» در پایان می‌نویسد: تروریست های داعش بسیاری از دختران نوجوان را با وعده‌های رویایی فریب می‎دهند، وعده‌هایی مانند خانه بزرگ، ماشین زیبا، مراقبت پزشکی، خدمتکار و یک شوهر فداکار. اما با کمال تأسف واقعیت چیزی بسیار متقاوت است، مشاهده صحنه‌های کشتار و جنگ، تجاوز و آزار و اذیت تنها بخشی از این زندگی وعده داده‌ شده‌ است.


اگر خیلی هم خوش‌شانس باشند خود را در آشپزخانه‌ای خواهند یافت که هر روز باید برای صدها داعشی پخت‌وپز کنند و توسط آنها مورد تجاوز و آزار واذیت قرار گیرد، و افزون بر این به عناصر داعشی کمک کند تا از طریق شبکه‌های اجتماعی دختران نوجوان بیشتری را در دام داعش گرفتار کند.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *