بازدید آمریکا از مراکز نظامی ایران خوابی است که تعبیر نخواهد شد

13:19 - 16 مرداد 1396
کد خبر: ۳۳۶۵۱۶
دسته بندی: سیاست
سخنگوی وزارت امور خارجه درباره بازدید آمریکا از مراکر نظامی ایران گفت: این مطلب بیشتر به طنز شبیه بوده و خوابی است که تعبیر نخواهد شد؛ ایران هرگز بازگشت به مذاکرات را نخواهد پذیرفت. هر آنچه لازم بود در مذاکرات برجام به دست آمد و ما روند گذشته را با جدیت ادامه خواهیم داد.

بازدید از مراکز نظامی ایران به طنز شبیه استبه خبرنگار گروه سیاسی ، بهرام قاسمی، سخنگوی وزارت امور خارجه امروز دوشنبه در جریان نشست خبری، در پاسخ به سوال خبرنگار میزان مبنی بر ادعای رسانه‌های آمریکایی به نقل از مقامات کاخ سفید برای بازدید از مراکر نظامی ایران و معرفی کردن ایران به عنوان ناقض برجام در صورت امتناع تهران از صدور مجوز بازدید تصریح کرد: این مطلب بیشتر به طنز شبیه بوده و خوابی است که تعبیر نخواهد شد؛ ایران هرگز بازگشت به مذاکرات را نخواهد پذیرفت. هر آنچه لازم بود در مذاکرات برجام به دست آمد و ما روند گذشته را با جدیت ادامه خواهیم داد.

وی در این نشست تاکید کرد: تلاش دولت آمریکا این است که با هزینه و به دست ایران برجام را تخریب و نقض کند اما ایران بارها اعلام کرده است که پیش قدم در نقض برجام نخواهد بود اما در برابر کارشکنی ها و نقض برجام از طرف مقابل با هوشیاری تمام اقدامات مقتضی را در زمان لازم انجام می دهد.

قاسمی ادامه داد: پس از تحریم های اخیر کنگره نیز هئیت عالی نظارت بر برجام این موضوع را مورد بحث قرار داد و مصوباتی را در این رابطه داشت که در زمان خود و به شکل لازم انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید
بازدید از مراکز نظامی؛ بهانه خروج از برجام یا ترفند جاسوسی؟/ آمریکا نه حق دارد و نه جرات



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *