ورزش مقدمه‌ای بر رشد ابعاد جسمانی و روانی کارکنان در ادارات است

13:21 - 15 مرداد 1396
کد خبر: ۳۳۶۱۴۵
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
مدیرکل زندان‌های استان تهران گفت: آمار‌های منتشره از سوی نهاد‌ها و مرکز بهداشت درمان کشوری در زمینه بیماری‌ها و ناهنجار‌های بدنی ناشی از عدم اهتمام و توجه کافی به ورزش در سبد خانوار‌های ما موید این واقعیت تلخ است که باید با تدابیر و تمهیدات لازم به این امر در جهت رفع این نقیصه هر شخص به نوبه خود رسیدگی کند.

ورزش مقدمه‌ای بر رشد ابعاد جسمانی و روانی کارکنان در ادارات استبه گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان‌های استان تهران، جلسه شورای ورزشی با حضور محبی مدیرکل زندان‌های استان و مسئولین ذی ربط در محل سالن جلسات دفتر مدیریت برگزار شد و به مسائل پیرامون گسترش ورزش در میان کارکنان پرداخته شد.

مدیرکل زندان‌های استان تهران در این نشست تخصصی با بیان جایگاه ورزش و مسائل مرتبط با تربیت بدنی در زندگی روزمره عنوان کرد: متاسفانه رسیدگی به سلامت جسمانی که بلا منازع در سلامت روان نیز تاثیر بسزا و مستقیم دارد.

وی گفت: در میان سبک زندگی کارکنان ادارات مراکز تابعه تا حدود زیادی مغفول مانده است که آمار‌های منتشره از سوی نهاد‌ها و مرکز بهداشت درمان کشوری در زمینه بیماری‌ها و ناهنجار‌های بدنی ناشی از عدم اهتمام و توجه کافی به ورزش در سبد خانوار‌های ما مویداین واقعیت تلخ می‌باشد که باید با تدابیر و تمهیدات لازم به این امر در جهت رفع این نقیصه هر شخص به نوبه خویش رسیدگی کند.

محبی در ادامه از همکاران شاغل در مراکز تابعه خواست به صورت نمادین در آغاز کار یک روز در هفته قبل از شروع ساعات کاری با البسه مناسب در محل از پیش تعیین شده حاضر شده و مبادرت به حرکات کششی ورزشی کنند.

در این جلسه زاهدی مسئول تربیت بدنی اداره کل زندان‌های استان تهران ضمن اشاره به جایگاه ورزشی و گزارش آماری در ابعاد عمومی و قهرمانی در میان کارکنان، پرسنل وظیفه و مددجویان به مسائل و راهکار‌های مرتبط پرداخت که در قالب پرسش و پاسخ میان مسئولین حاضردر جلسه پرداخته شد.

 

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *