پاکسازی ۹۰ درصد منطقه راجگال از تروریست‌ها در عملیات "ارتش پاکستان"

20:13 - 15 مرداد 1396
کد خبر: ۳۳۶۰۷۵
فرمانده ارتش پاکستان بعد از بازدید از خطوط مقدم عملیات خیبر ۴ در منطقه راجگال گفت: ۹۰ درصد این منطقه عملیاتی پاکسازی شده است.

به گزارش سرویس بین الملل قمر جاوید باجواه فرمانده ارتش پاکستان بعد از بازدید خطوط مقدم عملیات خیبر 4 در منطقه راجگال گفت: 90 درصد این منطقه عملیاتی پاکسازی شده است.

وی افزود: ارتش توانسته خواسته مردم برای مبارزه با تروریسم و افراط‌گرایی را برآورده کند.

باجواه تأکید کرد: کشور به سمت امنیت و استحکام پیش می‌رود و عمل به قانون اولویت خواهد داشت.

به گزارش رادیو پاکستان،بعد از تکمیل عملیات خیبر 4 منطقه راجگال از وجود تروریست‌ها پاکسازی می‌شود و امکان بازگشت مردم محلی فراهم خواهد شد.

چندی پیش آصف غفور سخنگوی ارتش پاکستان اعلام کرد: با توجه به افزایش نفوذ داعش در افغانستان لازم بود برای حفظ امنیت پاکستان مناطق مرزی با این کشور را پاکسازی کنیم.

وی با اعلام آغاز عملیات خیبر 4 گفت: محدوده عملیات تازه ارتش شمال غربی کشور به ویژه ناحیه «شوال» و دره راجگال از توابع منطقه خیبر خواهد بود که بخشی از عملیات «رد الفساد» می‌باشد.

آصف غفور تأکید کرد: عملیات زمینی ارتش با پشتیبانی هوایی انجام خواهد شد و تمام مخفی‌گاه‌های شبه‌نظامیان هدف قرار می‌گیرد.

ارتش پاکستان اعلام کرد: نظامیان با تصرف مرتفع‌ترین ناحیه نزدیک مرز افغانستان مرحله اول عملیات علیه داعش موسوم به «خیبر 4 » را با موفقیت به پایان رساندند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *