رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

کشف یک تن و ۷۰۰ کیلوگرم مواد افیونی در عملیات ضربتی پلیس اصفهان

13:03 - 10 مرداد 1396
کد خبر: ۳۳۴۶۲۴
فرمانده انتظامی اصفهان گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی شب گذشته در یک عملیات ضربتی ضمن انهدام چهار باند بزرگ قاچاق مواد مخدر، یک تن و ۷۰۰ کیلوگرم مواد افیونی را از آنان کشف کردند.

كشف يك تن و 700 كيلوگرم مواد افيوني در عمليات ضربتي پليس اصفهانبه گزارش گروه جامعه ،سردارعبدالرضا آقاخانی، اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان در ادامه ماموریت‌های ویژه خود برای مقابله با شبکه‌ها و باند‌های قاچاق مواد افیونی از ورود محموله‌های سنگین مواد مخدر از مسیر‌های های استان مطلع و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران این پلیس پس از انجام یک کار دقیق و حساب شده علمی و تخصصی و شناسایی محل‌های عبور قاچاقچیان، طی یک عملیات ویژه و ضربتی چهار باندی که در زمینه حمل و انتقال مواد از مرز‌های شرقی به داخل کشور فعالیت می‌کردند را دستگیر و مقدار یک تن و ۷۰۰ کیلوگرم انواع مواد افیونی را از آنان کشف کردند.
این مقام مسئول عنوان داشت: مواد افیونی کشف شده شامل ۲۴۰ کیلوگرم هروئین، ۲۰۰ کیلوگرم حشیش و یک تن و ۲۶۰ کیلوگرم تریاک می‌باشد.

این مقام مسئول با بیان اینکه محموله‌های مذکور در منطقه شرق استان کشف شدند اظهار داشت: در این عملیات ۱۱ قاچاقچی که قصد انتقال این مواد توسط چهار دستگاه خودروی سبک و سنگین را به استان‌های شمالی کشور داشتند دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی استان، موضوع مواد مخدر را یکی از دغدغه‌های مردم و مسئولان استان بیان کرد و اظهار داشت: پلیس اصفهان علاوه بر مقابله جدی و قاطعانه با شبکه‌ها و باند‌های قاچاق، توجه و اهتمام ویژه‌ای به حاشیه‌ها و نقاط آلوده دارد و با توزیع کنندگان خرد مواد مخدر در این نقاط به شدت مقابله می‌کند.

آقاخانی با بیان اینکه، توزیع مواد مخدر و حضور معتادان متجاهر در سطح جامعه زیبنده پایتخت فرهنگ و تمدن ایران اسلامی نیست اظهار داشت: از همه شهروندان می‌خواهیم که در پاکسازی محلات از لوث این گونه افراد به پلیس کمک کنند و هرگونه اطلاع و آگاهی در زمینه فعالیت توزیع کنندگان مواد مخدر را در اختیار ماموران ما قرار دهند.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: توصیه من به خانواده‌ها نیز این است که بیشتر مراقب فرزندانشان باشند و در خصوص عواقب و پیامد‌های دوستی با افراد ناباب و مصرف مواد مخدر آنان را آگاه کنند.

انتهای پیام/ 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *