رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

اشتغال، نقش بسزایی در اصلاح و تربیت مددجویان دارد

11:52 - 10 مرداد 1396
کد خبر: ۳۳۴۵۷۹
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
مدیرکل زندان‌های استان تهران گفت: اشتغال و بکارگیری مددجویان در بخش‌های تولیدی علاوه بر کاهش آسیب‌های روحی وروانی با درآمد زایی در بخش تولید سهم بسزایی در امرار معاش خانواده آنان دارد و حمایت‌های مادی و معنوی ضمن زمینه سازی برای خود اشتغالی و کارآفرینی سبب عدم تکرار جرم و بازگشت سعادتمندانه مددجویان به جامعه می‌شود.

اشتغال زندانیان در کشور به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان‌های استان تهران، محبی مدیرکل زندان‌های استان تهران به منظور بررسی وضعیت اشتغال و حل وفصل معضلات احتمالی اشتغال در ندامتگاه قزلحصار  از محل کارخانجات این ندامتگاه بازدید کرد.

محبی گفت: اشتغال و بکارگیری مددجویان در بخش‌های تولیدی علاوه بر کاهش آسیب‌های روحی وروانی با درآمد زایی در بخش تولید سهم بسزایی در امرار معاش خانواده آنان دارد و حمایت‌های مادی و معنوی ضمن زمینه سازی برای خود اشتغالی و کارآفرینی سبب عدم تکرار جرم و بازگشت سعادتمندانه مددجویان به جامعه می‌گردد.

وی در ادامه اظهار کرد: رسیدن به اهداف اصلی سازمان زندان‌ها برای اصلاح و بازسازی مددجویان، حمایت بخش‌های تولیدی در جذب حداکثری مددجویان است که می‌تواند در بازتوانی آنان تأثیر شایسته‌ای داشته باشد؛ که با برنامه ریزی دقیق و آموزش‌های فنی و حرفه آموزی به مددجویان می‌توان با افزایش ظرفیت اشتغال در کارخانجات درامر کاهش آسیب رفتار‌های پر خطر مددجویان تأثیر بسزایی داشته باشد.

محبی در این حضور با مراجعه به بخش‌های خیاطی، سراجی و بخش‌های بازسازی چادر‌های اربعین از متولیان مجتمع تولیدی ندامتگاه قزلحصار تجلیل و تشکر کرد.

 انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *