رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

تحریم‌های آمریکا و پاسخ روسیه به این تحریم‌ها باید متوقف شود

0:43 - 08 مرداد 1396
کد خبر: ۳۳۳۷۳۴
«سرگئی ریابکوف» شنبه شب در گفت وگو با شبکه تلویزیونی ای.بی.سی آمریکا اظهار داشت: امیدوارم چرخه اقدامات تلافی جویانه روسیه و آمریکا علیه یکدیگر متوقف شود.

به گزارش گروه بین الملل ،«سرگئی ریابکوف» شنبه شب در گفت وگو با شبکه تلویزیونی ای.بی.سی خبرگزاری اسپوتنیک به نقل از ریابکوف نوشت: تحریم‌های آمریکا و پاسخ روسیه به این تحریم‌ها باید متوقف شود و در دیدار با جان تفت سفیر آمریکا در مسکو بر این امر تاکید کردم.

وی افزود: بر اساس ارزیابی ما، پس از اعمال تحریم های متقابل روسیه علیه آمریکا، دو طرف در یک سطح قرار دارند. معاون وزیر امورخارجه روسیه گفت: اما اگر طرف آمریکایی تدابیر جدید علیه روسیه اتخاذ کند بطور هم طراز به این تحریم‌ها پاسخ می‌دهیم.

وی ادامه داد: دولت روسیه الان و هفت ماه پس از اخراج دیپلمات های خود از آمریکا و توقیف املاک دیپلماتیک در این کشور اقداماتی را علیه این کشور بکار می گیرد زیرا معتقد بودیم که گام های برداشته شده به ابتکار دولت سابق آمریکا بود و صبر کردیم دولت جدید آمریکا آن را اصلاح کند.

آلکسی پوشگوف رئیس کمیسیون سیاستگذاری اطلاعاتی شورای فدراسیون روسیه امروز (شنبه) نیز از اظهارات رکس تلرسون وزیر امورخارجه آمریکا در باره تحریم‌های ضد روسی انتقاد کرد.

پوشکوف در صفحه توییتر خود اظهارات تیلرسون را که گفته بود تحریم‌ها علیه روسیه به تحکیم روابط دوجانبه با این کشور کمک می کند وراجی خواند.
وی ادامه داد: به این ترتیب معلوم شد که تمامی تحریم های آمریکا علیه روسیه، ایران و کره شمالی و سایر کشورها اقدامات دوستانه است که برای تحکیم روابط اعمال می شود. چه کسی این وراجی طرف امریکایی را باور می‌کند.

روسیه روز جمعه در مقابله با تحریم های جدید آمریکا دستور کاهش تعداد دیپلمات های آمریکایی در مسکو را صادر و اعلام کرد، املاک دیپلماتیک این کشور نیز در مسکو از آغاز ماه اوت (سه شنبه آینده) توقیف می شود.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *