یک مقام ارتش یمن: کشتی اماراتی را ما هدف قرار دادیم

18:28 - 07 مرداد 1396
کد خبر: ۳۳۳۶۸۴
سخنگوی ارتش یمن با تأیید حمله نیروهای یمنی به کشتی‌ اماراتی در سواحل غرب این کشور، اعلام کرد که این کشتی حامل سلاح و مهمات بود.

به گزارش گروه بین‌الملل ، با انتشار تصاویری از انهدام کشتی اماراتی در ساحل شهر مُخاء گمانه زنی‌ها مبنی بر احتمال هدف قرار گرفتن این کشتی اماراتی از سوی ارتش یمن شدت گرفت تا اینکه سرگرد عزیز راشد، سخنگوی ارتش یمن در تماس تلفنی با خبرگزای اسپوتنیک با تأیید این خبر اعلام کرد، کشتی اماراتی در نزدیکی ساحل شهر مخاء هدف قرار گرفته است.

وی همچنین تأیید کرد که کشتی اماراتی در حال انتقال نظامیان سودانی به خاک یمن بود.

سرگرد عزیز با بیان اینکه این کشتی اقدام به ایجاد اختلال و پارازیت بر روی تجهیزات یمنی می‌کرد، ارتش یمن به قاطعیت با این کشتی اماراتی برخورد کرد.

وی اظهار داشت که عملیات حمله به کشتی امارات با موشک‌های بومی یمن صورت گرفته و با دقت بالایی به هدف اصابت کرده است.

ائتلاف متجاوز به یمن به رهبری عربستان سعودی در واکنش به این حمله و در راستای سرپوش گذاشتن به شکست‌های خود مدعی شد که نیروهای یمنی با قایق انتحاری به بندر مخاء حمله کرده‌اند.

این ائتلاف همچنین از جامعه جهانی خواست به نیروهای انصارالله یمن فشار آورده تا ملزم به رعایت قوانین بین‌المللی شوند.

عربستان سعودی و ائتلاف این کشور این هفته بعد از حمله موشکی ارتش یمن به پایگاه هوایی ملک فهد در طائف، مدعی شد که نیروهای یمنت قصد حمله به مکه را داشتند.

عربستان سعودی برای توجیه حملات خود در یمن و تخریب چهره انصارالله بارها حمله موشکی یمن به بنادر، پالایشگاه‌ها و پایگاه‌های خود را حمله به مکه دانسته‌است!

سخنگوی ارتش یمن با تکذیب این ادعاها گفت که مردم یمن هرگز به مقدسات خود حمله نمی‌کنند بلکه با جان و مال خود از آن‌ها دفاع می کنند.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *