افتخاری: در کار فنی دخالت نمی‌کنم/ بازیکنان امید ما برای یک بازی محروم بودند/ به 140 نفر 70 میلیارد بدهکار هستیم

23:33 - 06 مرداد 1396
کد خبر: ۳۳۳۳۴۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مدیرعامل استقلال معتقد است با بازگشت بازیکنان اصلی، این تیم دگرگون خواهد شد و نتایج بهتری کسب خواهد کرد.

به گزارش گروه ورزشی ، مدیرعامل استقلال پس از شکست یک بر سفر این تیم در هفته اول لیگ برتر مقابل صنعت نفت در آبادان گفت: نبود سه بازیکن ما در این دیدار تأثیرگذار بود. با فدراسیون فوتبال صحبت کرده‌ایم و سه بازیکنی که در اردوی تیم امید حاضر نشدند تنها برای یک بازی محروم هستند. اگر آن‌ها بازگردند، استقلال دگرگون خواهد شد.

سید رضا افتخاری هم چنین با اشاره به مسائل فنی تیم هم روی این مساله تاکید کرد که در موارد فنی استقلال هیچ گونه دخالتی ندارد. او گفت: همه می‌دانند که من اصلا عادت ندارم در کار فنی دخالت داشته باشم. منتهی تجربه‌ام می‌گوید استقلال بازیکنان با تکنیکی و باتجربه زیادی دارد. زمان می‌خواهد که آن‌ها با هم هماهنگ شوند. اگر همدیگر را در زمین پیدا کنند، کار تاکتیکی ما بهتر خواهد شد؛ و قطعا نتیجه خواهیم گرفت و مدعی قهرمانی خواهیم بود.

مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص بدهی‌های این باشگاه تاکید کرد: پرونده بازیکنان خارجی را بسته‌ایم منتهی به بازیکنان و مربیان داخلی بدهکاریم. در نظر داریم بودجه‌ای در این زمینه اختصاص داده تا پرونده بدهی‌های داخلی را در دو سه سال آینده ببندیم. استقلال حدود ۷۰ میلیارد تومان بدهی دارد که متاسفانه برای ۱۰ سال گذشته است. ما به حدود ۱۳۰ تا ۱۴۰ نفر بدهکار هستیم.

سید رضا افتخاری هم‌چنین درباره اعتراض بازیکنان به بی پولی بر خلاف شعاری که هنگام ثبت قرارداد درباره استقلالی بودن یا پرسپولیسی بودن خود می‌دهند هم گفت: این مسئله یک جنبه تبلیغاتی دارد و جنبه دیگر هم این است که بازیکنان حرفه‌ای شده‌اند. در گذشته می‌گفتند به عشق استقلال آمده‌اند، اما اگر امروز پول‌شان را نگیرند، بازی نمی‌کنند. به هر حال فوتبال شغل‌شان است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *