مرصاد؛ روزی برای شکستن هیمنه منافقین

11:56 - 05 مرداد 1396
کد خبر: ۳۳۳۰۵۶
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
پنجم مرداد ماه ۶۷ روزی است که ملت بزرگ و سلحشور با فرماندهان عظیم‌ الشانی همچون امیر سپهبد صیادشیرازی و سردار شوشتری و با رزمندگانی شجاع توانستند هیمنه جهنمی منافقان، کفار، حامیان جلاد و مستکبر آن‌ها را درهم بشکنند.

مرصاد؛ روزی برای شکستن هیمنه منافقینبه گزارش گروه سیاسی ، امروز پنجشنبه 5 مرداد مصادف با سالروز عملیات افتخار آفرین مرصاد است.

شش روز پس از پذیرش قطعنامه ۵۹۸ شورای امنیت سازمان ملل از سوی ایران،  منافقین با کمک ارتش عراق به تصور اینکه اوضاع داخلی ایران نابسامان است، عملیات مشترک خود را با هجوم زمینی از مسیر «سرپل ذهاب» و از جنوب گردنه «پاتاق» آغاز و به طرف شهر کرند پیشروی کردند.

سردار حسن حمیدزاده که سابقه حضور در جبهه های حق علیه باطل را دارد امروز  در یک گفت‌وگوی رادیویی درباره عملیات مرصاد گفت: ۵ مرداد ماه ۶۷ از ایام الله پرشکوه انقلاب و نظام است و خود یک تاریخ است و الگویی برای جنبش‌های مقاومت است.

وی ادامه داد: پنجم مرداد ماه ۶۷ روزی است که ملت بزرگ و سلحشور با فرماندهان عظیم الشانی همچون امیر سپهبد صیادشیرازی و سردار شوشتری و بارزمندگانی شجاع، توانستند هیمنه جهنمی منافقان، کفار، حامیان جلاد و مستکبر آن‌ها را درهم بشکنند و آن‌ها را در غرب کشور زمینگیر کنند و کرندغرب، سرپل ذهاب، جنوب گردنه پاتاک، اسلام آباد غرب، حسن آباد و ارتفاعات چارزبر رابه گورستان عقبه قوای عبری و عربی تبدیل کنند.

معاون پارلمانی سازمان پدافند غیر عامل کشور تصریح کرد: از روز سوم مرداد ۶۷ یعنی، شش روز پس از پذیرش قطعنامه ۵۹۸ شورای امنیت سازمان ملل از سوی ایران که با تفسیری کاملا غلط و برداشتی کاملا غیر واقعی از سوی صدام و منافقان و اربابانشان، ضعف ارکان قدرت نظامی، نظام تلقی شد تا روز پنجم مرداد و یعنی ۴۸ ساعت بعد که قدرت باصطلاح نظامی تجمیع شده منافقان با حمایت مطلق رژیم آمریکایی –صهیونیستی و بعث عراق به استعداد ۳۰ تیپ رزمی هر تیپ به استعداد ۲۸۰ نفر، دو گردان پیاده، یک گردان تانک، یک گردان ادوات، یک گردان ارکان و پشتیبانی رزم به کشور ایران حمله ور شدند با شجاعات و رشادت فرماندهان و رزمندگانی که ۹۸ سال بزرگترین تجربه‌های رزمی را در میدان نبرد آموخته بودند در عرض ۴۸ ساعت کاملا در هم شکست.

حمیدزاده اضافه کرد: منافقان با برجاگذاشتن دو هزار ۵۰۰ جنازه پا به فرار گذاشتند و درس عبرتی شدند برای همه خودفروختگان، دین و وطن فروشانی که به ملت خود خیانت کردند و به استخدام و مزدوری شیطان بزرگ در آمدند.

وی بااشاره به اینکه عملیات فروغ جاویدان منافقین که با عملیات شکوهمند مرصاد به افسانه‌ای پوچ مبدل شد با حمایت کامل از پشتیبانی‌های همه جانبه رژیم بعث عراق و حمایت علنی کنگره سنا و دولت آمریکا صورت گرفت، افزود: روز ۳۰ خرداد ۶۷ تعداد ۱۳۸ نماینده کنگره و ۱۴ سناتور آمریکایی طی نامه‌ای به جرج شولتز وزیر امور خارجه وقت آمریکا از او به جد خواستند که از گروهک منافقان در عراق حمایت کند.

حمیدزاده تاکید کرد:گروهکی که ۱۷ هزار نفر را مظلومانه به شهادت رسانده است و در روز‌های هفتم تیر و هشتم شهریور آن جنایات را آفریده و بعد به خاک فرانسه پناهنده شده است از این گروهک خواستند که حمایت شود. آنگاه آقای مروین دایملی(نماینده پیشین کنگره آمریکا و ازحامیانمنافقین) با عنوان نماینده کنگره در روز دوشنبه ششم تیرماه ۶۷ در تظاهرات گروهک در واشنگتن شرکت می‌کند و طی سخنانی اظهار می‌دارد که نباید دست از تلاش کشید مطمئن باشید که با کمی صبر و تلاش بیشتر بزودی از مهران به تهران رژه خواهید رفت.

معاون پارلمانی سازمان پدافند غیر عامل کشور افزود: بی گمان رژه «از مهران تا تهران» استراتژی مشترک آمریکا، رژیم صهیونیستی و رژیم بعث عراق و مرتجعین منطقه بود که مستقیم یا غیر مستقیم به حمایت گسترده از این گروهک آدمخوار و تشنه خون پرداختند.

به گفته وی، این مثلثی که از ابتدای انقلاب در قالب جنگ سخت و جنگ نیمه سخت و نرم با نظام جمهوری اسلامی ایران و ملت بزرگ ما در گیر بودند.

حمیدزاده درباره منابع مالی این عملیات بیان کرد: قبل از این نکته‌ای را متذکر شوم که وجوه تشابه زیادی بین گروهک منافقان و جریان داعش که در قتل و غارت و آدمکشی با حمایت کامل جبهه استکبار بی سابقه‌ترین فجایع تاریخی را از خودشان به یادگار گذاشتند وجود دارد، یک جنگ نیابتی از سوی خشن‌ترین مستکبران به واسطه خشن‌ترین گرگ‌ها یعنی داعش و منافقان برای رسیدن به اهداف خطرناک و منافع نامشروع شان در منطقه غرب آسیا بود.

معاون پارلمانی سازمان پدافند غیر عامل کشور تصریح کرد: البته نکته جالب برای ملت‌ها این است که معنی واقعی حقوق بشر آمریکایی که ما رامتهم به نقض آن می‌کنند و بعد از برجام دنبال سلاح‌های موشکی و حقوق بشر در ایران هستند با حمایت از این درندگان انجام می‌شود و ملت‌ها در می‌یابند که درمقابله با سوریه، عراق، لبنان، فلسطین، یمن، بحرین و شیعیان مظلوم حجاز به زانودر آمده اند و استراتژی مهم جبهه استکبارفقط استخدام گرگ‌ها شده است.

وی گفت: این برای روسیاهی و رسوایی رژیم ایالات متحده و غرب همین بس که تمام قوا به ایجاد و سازماندهی و حمایت مالی و تسلیحاتی از سازمان جهنمی منافقان و گرگ صفتان داعشی پرداختند.

حمیدزاده یادآورشد: اظهارات آقای میرداگان رئیس موساد که در گفتگویی با تلویزیون سی بی اس اعلام کرد، در آن زمان آمریکا هم صراحتا فاش کرده بود که این رژیم فاسق به گروهک تروریستی منافقان که دستور کارشان براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران است بایستی کمک مالی و غیر مالی داشته باشد.

معاون پارلمانی سازمان پدافند غیر عامل کشورتاکید کرد: اعضای جداشده گروهک منافقان هم اذعان کرده اند که بخش اعظم بودجه شان توسط رژیم صهیونیستی و سازمان اطلاعات عربستان تامین می‌شود، اما مزدوری منافقان برای رژیم صهیونیستی تنها به انتشار اسناد جعلی درباره پرونده هسته‌ای ایران محدود نمی‌شود، کیست که نداند دانشمندان هسته‌ای ایران با همکاری منافقان و موصاد به شهادت رسیدند.

وی اضافه کرد: سیمور هرش، روزنامه نگار برجسته آمریکایی در این باره اعلام کرد که رژیم صهیونیستی واحد‌های فرقه منافقان را برای قتل ۵ دانشمند هسته‌ای ایران در سال‌های ۲۰۰۲ تا ۲۰۰۱۲ اموزش نظامی داده و حمایت مالی کرده است.

حمیدزاده افزود: به هر حال ما شاهد این هستیم که جریانی که در روز‌های اخیر هم مانور و همایشی در یکی از کشور‌های غربی برگزار کردند و محور اصلی مباحث آن جلسه هم براندازی جمهوری اسلامی ایران و فشار از بیرون و براندازی از دورن لقب گرفت تداوم همان عملیات به اصطلاح فروغ جاویدان است که با صاعقه آتش بار رزمندگان شجاع رزمندگان و فرماندهان عظیم الشان ما به خاکستری مبدل شد این راه تداوم خواهد داشت.

معاون پارلمانی سازمان پدافند غیر عامل کشور گفت: باید اشاره کنم یکی از مولفه‌های اصلی تحلیل منافقان برای حمله به ایران از مهران تا تهران و رسیدن به میدان آزادی این بود که به محض رسیدن به سرزمین ما مورد حمایت و پشتیبانی مردم قرار می‌گیرند، در حالی که اولین مدافعان میهن مردم عزیز منطقه غرب کشور از جمله کرمانشاه بودند که به آن‌ها اجازه مانور ندادند و کشور رااز لوث وجود آن‌ها تطهیر کردند.

برچسب ها: منافقان

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *