واکنش تند مسکو به تحریم‎های جدید آمریکا/ روسیه اقدامات متناسب ر ا انجام خواهد داد

11:13 - 04 مرداد 1396
کد خبر: ۳۳۲۷۲۰
نماینده مجلس روسیه هشدار داد که در صورتی که طرح تحریمی آمریکا علیه روسیه به قانون تبدیل شود، مسکو اقدامات تلافی‌جویانه‌ای را انجام خواهد داد.

روسیهبه گزارش گروه بین‌الملل ، سناتور ارشد مجلس روسیه در واکنش به تصویب طرح تحریمی کنگره علیه ایران، روسیه و کره‌شمالی گفت: اگر این طرح به قانون تبدیل شود، دولت روسیه اقدامات اقتصادی و سیاسی متناسب ر ا انجام خواهد داد.

ولادیمیر جباروف سناتور ارشد مجلس روسیه در گفتگو با اسپوتنیک با اشاره به اینکه اگر مجلس سنا و رئیس‌جمهور آمریکا نیز طرح تحریمی کنگره علیه روسیه را تصویب و امضا کنند اظهار کرد که روسیه اقدامات تلافی‌جویانه‌ای را در پی خواهد گرفت.

معاون اول رئیس کمیته بین‌المللی شورای فدراسیون روسیه در این‌باره تصریح کرد که ما یک بسته از اقدامات سیاسی و اقتصادی را آماده کرده‌ایم که در صورت تبدیل این طرح تحریمی آمریکا به قانون آنها را اعمال خواهیم کرد.

همچنین معاون وزیر خارجه روسیه نیز اعلام کرد که  تحریم های جدید آمریکا تنش در روابط میان دو کشور را افزایش می دهد

مجلس نمایندگان آمریکا روز سه‌شنبه طرحی را با 419 رأی موافق و تنها 3 رأی مخالف تصویب کردند که به موجب آن تحریمهای شدیدی علیه روسیه، ایران و کره‌‌شمالی اعمال می‌شد و همچنین توانایی ترامپ برای برداشتن محدودیت‌ها علیه مسکو را تا حد زیادی کاهش می‌دهد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *