رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

سانچس: میلان گزینه جالبی است/ می‌خواهم بیشتر بازی کنم

20:59 - 03 مرداد 1396
کد خبر: ۳۳۲۵۵۷
دسته بندی: ورزشی ، اخبار خارجی
هافبک 19 ساله سرخپوشان مونیخی که از وضعیتش در این تیم رضایت ندارد، نسبت به پیوستن به روسونری ابراز علاقه کرد.

به گزارش گروه ورزشی ، رناتو سانچس تابستان گذشته در حالی که به شدت مورد توجه منچستریونایتد بود از بنفیکا به بایرن مونیخ پیوست. او که در فصل اول حضورش در این تیم آلمانی نتوانست جایی در ترکیب اصلی باواریایی‌ها برای خود پیدا کند، تنها در 25 بازی برای این تیم به میدان رفت که در بیشتر آنها به عنوان بازیکن جانشین مورد استفاده قرار گرفته است. همین باعث شده تا این هافبک پرتغالی از وضعیتش در این تیم ناراضی باشد.

سانچس 19 ساله پس از برد 3 بر 2 امروز (سه‌شنبه) بایرن مونیخ برابر چلسی در جام قهرمانان بین‌المللی، به خبرنگار روزنامه آلمانی «بیلد» گفت: از وضعیتم در فصل نخست حضورم در بایرن راضی نیستم. من دوست دارم بیشتر بازی کنم و به همین دلیل ترجیح می‌دهم به تیمی بروم که فرصت بیشتری برای بازی به من داده شود.

هافبک پرتغالی سرخپوشان مونیخی که مشتریان پروپا قرصی همچون میلان و منچستریونایتد دارد، در ادامه اظهارنظر جالبی کرد که به نوعی به میلانی‌ها برای جذبش چراغ سبز نشان داد.

او خاطرنشان کرد: میلان گزینه جالبی است. اگر فرصت ملحق شدن به میلان را داشته باشم و باشگاه بایرن مونیخ هم به توافقی در این زمینه با آنها برسد، مایلم آنها را ببینم. پس از پایان تور آسیایی با مسئولان باشگاه در مونیخ صحبت خواهیم کرد و امیدوارم در این زمینه به راه‌حلی برسیم. من فوتبالیست جوانی هستم و باید بیشتر بازی کنم. حس می‌کنم شانس بازی کردنم در میلان به مراتب بیشتر از بایرن مونیخ خواهد بود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *