ارکستر ملی ایران با علی اصغر شاه زیدی روی صحنه می‌رود/ تلاش شهبازیان برای ایجاد تنوع در اجرای ارکستر

15:00 - 04 مرداد 1396
کد خبر: ۳۳۲۴۳۴
ارکستر ملی ایران در کنسرت پیش روی خود با رویکرد ایجاد تنوع در اجرای ارکستر، با خوانندگی علی اصغر شاه زیدی روی صحنه می‌رود.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، ارکستر ملی ایران در سری جدید فعالیت‌های موسیقایی خود و با حضور فریدون شهبازیان به‌عنوان رهبر ارکستر، روند جدیدی از رویدادهای این عرصه هنری را تجربه می‌کند.

شهبازیان پس از اینکه به‌عنوان رهبر ارکستر ملی ایران انتخاب شد، علاوه بر تدارک مجموعه‌ای متنوع و در عین حال پرمخاطب از آثار موسیقایی جهت اجرا برای مخاطبان، تلاش کرد از حضور خواننده‌ها در کنار این ارکستر بهره بگیرد.

 

ارکستر ملی ایران

البته پیش‌تر هم چنین اتفاقی رخ می‌داد اما در بیشتر موارد شاهد حضور پررنگ برخی از خواننده‌ها مانند سالار عقیلی همراه با ارکستر ملی بودیم و این در حالی است که شهبازیان در بیشتر موارد تلاش می‌کند از خواننده‌های مختلف جهت همراهی با ارکستر دعوت به‌عمل آورد تا مخاطبان نیز گونه‌های متفاوتی از صدا و موسیقی را تجربه کنند.

از زمانی که ارکستر ملی فعالیت‌های خود را با فریدون شهبازیان ادامه می‌دهد، تاکنون در اجراهای مختلفی همراه با برخی از هنرمندان مانند علیرضا افتخاری و محمد اصفهانی روی صحنه رفته است و قرار است در کنسرت پیش روی خود نیز با هنرمندی به نام علی‌اصغر شاه زیدی روی صحنه حاضر شود.

ارکستر ملی ایران

ارکستر ملی ایران 18 مرداد ساعت 21:30 در تالار وحدت به اجرای برنامه می‌پردازد.

گزارش از بهاره کنجکاوفرد



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *