گیت‌های الکترونیکی از ورودی‌های مسجدالاقصی برداشته شدند

8:18 - 03 مرداد 1396
کد خبر: ۳۳۲۲۲۱
کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی اعلام کرد که گیت‌های الکترونیکی از ورودی‌های مسجدالاقصی برداشته می‌شوند.

گیت‌های الکترونیکی از ورودی‌های مسجدالاقصی برداشته مش‌شوندبه گزارش گروه بین‌الملل ، کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی اعلام کرد که گیت‌های الکترونیکی از ورودی‌های مسجدالاقصی برداشته می‌شوند.

بامداد روز سه‌شنبه کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی با انتشار بیانیه‌ای ضمن اعلام این خبر افزود که از ابزارهای امنیتی پیشرفته‌تری به جای گیت‌های الکترونیکی در مسجدالاقصی استفاده خواهد کرد.

در پی بالا گرفتن تظاهرات در مسجدالاقصی، رژیم صهیونیستی اعلام کرد که این گیت‌ها را با دوربین‌های نظارتی پیشرفته جایگزین خواهد کرد.

کابینه رژیم صهیونیستی شب گذشته پس از تشکیل جلسه و چندین ساعت مذاکره در نهایت رأی به جمع‌آوری گیت‌های الکترونیکی از ورودی‌های مسجدالاقصی داد.

پلیس رژیم صهونیستی روز یکشنبه هفته گذشته گیت‌های الکتریکی در ورودی‌های مسجدالاقصی نصب کرده و کابینه امنیتی این رژیم  نیز روز پنجشنبه گذشته تصمیم به ابقای گیت‌های الکترونیکی در مقابل ورودی‌های مسجد الاقصی گرفت.

پلیس رژیم صهیونیستی علاوه بر این روز جمعه  گذشته ورود مردان زیر سن 50 سال به مسجدالاقصی را ممنوع اعلام کرد و 2 هزار نیروی اضافی در اطراف این مسجد مستقر کرد.

نصب گیت‌های الکترونیکی و تشدید اقدامات امنیتی پلیس رژیم صهیونیستی در اطراف مسجدالاقصی با واکنش گسترده مردم فلسطین مواجه شده است.

 

 

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *