ضرورت ارتقای شاخص‌های امنیتی در جنوب استان کرمان

15:01 - 02 مرداد 1396
کد خبر: ۳۳۲۰۸۳
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان کرمان بر ضرورت ارتقای شاخص‌های امنیتی درجنوب استان کرمان تاکید کرد و گفت: خوشبختانه با تدابیر مسئولان و برخورد قاطع قضائی هیچ شرور شناسنامه داری در استان کرمان وجود ندارد.

به گزارش گروه حقوقی و قضایی ، یدالله موحد در آئین تودیع و معارفه دادستان عمومی وانقلاب شهرستان جیرفت بر ضرورت ارتقای شاخص‌های امنیتی در جنوب استان کرمان تاکید کرد و گفت: خوشبختانه با تدابیر مسئولان وبرخورد قاطع قضائی هیچ شرور شناسنامه داری در استان کرمان وجود ندارد.

وی اظهار داشت: مسئولان قضائی بایستی مدیریت جهادی و تحولی داشته باشند و با تعامل و هم افزایی با سایر دستگاه‌ها وادارات زمینه خدمت رسانی بهتر به مردم را فراهم سازند.

نماینده عالی قوه قضائیه در استان کرمان گفت: قوه قضائیه در فتنه ۸۸ با تمام توان پای نظام ایستاد و با معاندین نظام مقتدرانه برخورد کرد و همواره قوه قضائیه سد محکمی در دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده است.

این مقام ارشد قضائی استان کرمان هشدار داد: اغماض در کوچکترین رخداد امنیتی قابل قبول نیست و نباید افراد شرور در جامعه احساس امنیت کنند.

رئیس شورای قضائی استان کرمان بر حفظ کرامت و عزت مردم تاکید کرد و افزود: قضات و کارمندان سیستم قضائی با سعه‌ی صدر سنگ صبور مردم باشند.

وی همچنین بر ارتقای کیفیت دارسی‌ها تاکید و عنوان کرد:قضات بایستی با مظلومان ومردم با نهایت رافت اسلامی برخورد نمایند ودر مقابل قاطع وبی رحمانه با افراد شرور برخورد کنند.

موحد بر ضرورت مشارکت نهاد‌های مدنی در حل وفصل دعاوی مردم تاکید کرد و افزود:حجم ورودی پرونده‌ها با امکانات دستگاه قضائی متناسب نیست.

رئیس کل دادگستری استان کرمان در پایان از زحمات ۱۰ ساله رستمی در سمت داستانی جیرفت تقدیر نمود و افزود: از تجربیات ارزشمند این مقام قضائی در دادگستری مرکز استان استفاده خواهد شد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *